Karantino metu banko skyriuose klientai aptarnaujami tik užsiregistravę iš anksto, paslaugos teikiamos kaip įprastai

Mieli klientai, sugriežtinus karantino sąlygas „Citadele“ bankas paslaugas teiks kaip įprastai. Įprasta tvarka teikiamos būsto, vartojimo paskolos (klientui, norinčiam gauti paskolą, nereikia atvykti į banko skyrių pateikti paraiškos ar pasirašyti sutarties), taip pat konsultacijos nuotoliniu būdu. „Citadele“ banko skyriuose, laikantis visų saugumo reikalavimų, klientai aptarnaujami tik atvykę iš anksto sutartu laiku (registruotis tel. Nr. (8 5) 221 9091).

Registruotis į banko skyrių

Užsiregistruok į banko skyrių internetu ir pasirink tinkamiausią laiką susitikimui

Sužinok daugiau

Pranešimai

Visi pranešimai spaudai

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    Pandemijos poveikis lietuvių finansams: penktadalis veržiasi diržus, kas ketvirtas daugiau sutaupo

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    Galvojant apie 2021-ųjų tikslus svarbu nepamiršti savo finansų

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    „Citadele“ savo mobiliąją programėlę papildė naujomis funkcijomis

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    Atsiskaitymas, kurio neatlikote: kaip apsisaugoti nuo e. sukčių?

    Daugiau informacijos

Naujienos

  • Baltijos šalių ekonomikos apžvalga

    Skaitykite „Citadele“ ekonomisto Mārtiņš Āboliņš ketvirčio apžvalgą ir prognozes

    Daugiau informacijos

  • Kaip kiekvienas iš mūsų galime palaikyti vietinius verslininkus?

    Sužinokite daugiau

  • Tapk klientu ir pasikviesk savus!

    Pasikviesk savus ir net iki 24 mėnesių naudokis kortelės „X smart“ privalumais be kortelės mėnesinio mokesčio. Nuolaida taikoma ir tau, ir pakviestam artimajam.

    Sužinokite daugiau