Asmenų, neturinčių galimybių paso, aptarnavimas banko skyriuose

Informuojame, kad, vadovaudamiesi Vyriausybės nutarimu, nuo 2021 m. rugsėjo 13 d. galimybių paso neturintiems klientams banko skyriuose galėsime teikti paslaugas, kurios trunka ne ilgiau kaip 15 min. (suteikti prieigą prie interneto banko, išduoti mokėjimo kortelę, atlikti lėšų iš sąskaitos pervedimą, kt.). Primename, kad dauguma mūsų paslaugų yra teikiamos nuotoliniu būdu. Tapti banko klientu ir atsidaryti sąskaitą mūsų banke gyventojai taip pat gali internetu.

Mano paraiškos

Peržiūrėti pateiktas paraiškas arba gautus pasiūlymus

Mano paraiškos

Pranešimai

Visi pranešimai spaudai

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    „Citadele“ banko finansavimas – „Vičiūnų grupės“ robotizuotam logistikos sandėliui

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    Lietuvių santaupos tirpsta ir dėl nepakankamo finansinio raštingumo: kaip rasti būdų jas įdarbinti?

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    „Citadele“ bankas pristato naują sprendimą, skirtą mažmeninės prekybos verslams

    Daugiau informacijos

  • • „Citadele“ bankas (Lietuva)

    Tyrimas: trečdalis Lietuvos įmonių labiausiai norėtų automatizuoti ataskaitų rengimo procesus

    Daugiau informacijos

Naujienos