https://www.citadele.lt/lt/support/authorisation

Pranešimas apie naudojamus slapukus

Mūsų interneto svetainėse naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami užtikrinti patogesnį naudojimąsi interneto svetaine ir interneto paslaugomis bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas, atsižvelgę į jūsų naudojimosi interneto svetaine įpročius. Sutikti su slapukų naudojimu galite paspaudę mygtuką „Sutikti“. Savo sutikimą galite bet kada atšaukti arba pakoreguoti naudodamiesi šia nuoroda: Slapukų nuostatos. Daugiau informacijos: Slapukų naudojimo sąlygos.

MOKĖJIMŲ TVIRTINIMO IR PRISIJUNGIMO PRIEMONĖS

Mokėk už paslaugas ir tvirtink mokėjimus tau patogiausiu būdu.

photo
icon

„MobileSCAN“

Rinkis šį būdą, jeigu visada su savimi turi išmanųjį telefoną.

icon

„Mobile-ID“

Jeigu nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

icon

Kodų generatoriai ir kodų kortelė

Naudok, jeigu neturi išmaniojo įrenginio.

„MobileSCAN“ – išmaniųjų įrenginių naudotojams

  • Prisijunk prie „Citadele“ banko mobiliosios programėlės arba interneto banko ir tvirtink mokėjimus naudojant savo sugalvotą penkių skaitmenų „MobileSCAN“ PIN kodą, veido atpažinimo funkciją („Face ID“) arba piršto atspaudą.
  • Prisijungimas su „MobileSCAN“ ir naudojimas yra nemokamas. „MobileSCAN“ licencija išduodama neribotam laikui.
  • „MobileSCAN“ veikia visuose šiuolaikiniuose išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose (nuo „Apple“ iOS 15 ir nuo „Android“ 7.0).
  • Padidinti mokėjimų limitus su „MobileSCAN“ gali banko skyriuje.
Instrukcijos, kaip aktyvuoti
photo

„Mobile-ID“

  • Gali prisijungti ne tik prie „Citadele“ interneto banko ar mobiliosios programėlės, bet ir prie kitų e. paslaugų teikėjų portalų.
  • Suteikia galimybę saugiai tvirtinti mokėjimus ar kitas operacijas „Citadele“ interneto banke.
  • Norint pasinaudoti šia galimybe, „Mobile-ID“ turi būti įtrauktas į interneto banko sutartį.
  • Jei nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Nepamiršk su savimi turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.
mobileid

Kodų generatoriai ir kodų kortelės


  • „Digipass 780“ naudoja unikalų spalvinį kodą (panašų į „MobileSCAN“).
  • Skenuodamas šį kodą, vartotojas ekrane mato visas operacijos detales ir gali nedelsdamas ją patvirtinti su PIN kodu, kuris yra žinomas tik jam.
  • Standartinis mokėjimų limitas yra iki 30 mln. EUR per dieną.
  • Mokestis už „Digipass 780“ išdavimą yra 35 EUR.
photo

Kompaktiški ir paprasti, puikiai tinkantys privatiems ir verslo klientams, atliekantiems didesnį kiekį mokėjimų.

  • Generuoja neribotą kodų kiekį. Padeda saugiai patvirtinti duomenis, pasirašyti mokėjimus, sutartis bei kitus dokumentus „Citadele“ interneto banke, suvedant unikalų vienkartinį 6 skaitmenų kodą, galiojantį apie minutę.
  • Kartu su atsitiktiniu kodu, kurį sugeneruoja PIN kodų generatorius, naudotojas taip pat turi įvesti kodą, kuris atsiunčiamas SMS žinute.
  • Veikia su baterija iki 5 metų.
  • Standartinis vieno mokėjimo ir dienos operacijų limitas yra 60 000 EUR.
  • Mokestis už kodų generatoriaus išdavimą yra 12 EUR.
photo

Kodų kortelė atitinka visus reikiamus saugumo reikalavimus.

  • Su kodų kortele gali prisijungti ne tik prie „Citadele“ interneto banko ar mobiliosios programėlės, bet ir prie kitų e. paslaugų teikėjų portalų.
  • Kodų kortelės turi ir papildomą apsaugos kodą, kuris siunčiamas SMS žinute (pranešimas siunčiamas banko nustatytais atvejais).
  • Gali patvirtinti mokėjimus iki 3000 EUR per dieną.
  • Kodai iš kodų kortelės gali būti naudojami daug kartų, todėl tau nereikia rūpintis kortelės pakeitimu.
  • Kodų kortelės išdavimas ir naudojimas nemokamas.
photo

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kokie mokėjimų pavedimų limitai „Citadele“ interneto banke?

„Citadele“ interneto banke atliekamų mokėjimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, kuria naudojatės, limitų ir limitų, nustatytų jūsų interneto banko sutartyje. Tikslius savo dienos ir mėnesio limitus rasite prisijungę prie interneto banko skiltyje „Mokėjimų limitai“. Dienos ir mėnesio limitus galite pakeisti užpildydami  Laisvos formos prašymą interneto banke, skiltyje „Prašymai“ arba banko skyriuje. Informaciją apie visų prisijungimo priemonių limitus čia.

Kaip prisijungti prie „Citadele“ interneto banko su „MobileSCAN“?

Norėdami prisijungti prie interneto banko, pirmiausia prisijungimo lange turite įvesti savo prisijungimo vardą ir asmens kodą arba mobiliojo telefono numerį. Įvedę šiuos duomenis, spauskite „Tęsti“ ir pereisite prie kito prisijungimo žingsnio.

 

 

 

 

Kitame žingsnyje pamatysite QR kodą. Tuo pačiu metu jūsų telefone atsiras aktyvusis pranešimas su prašymu prisijungti prie „Citadele“ mobilioji programėlės su „MobileSCAN“. Paspaudus pranešimą, telefone atsidarys mobilioji programėlė. Užbaikite prisijungimo procesą naudodami veido atpažinimo funkciją („Face ID“), piršto antspaudą („Touch ID“) ar PIN kodą. QR kodo apačioje esantis kodas bus įvestas automatiškai.

 

Atkreipkite dėmesį kokios prisijungimo priemonės meniu atidarote! Meniu turi sutapti su jūsų prisijungimo priemonės pavadinimu.

 

Jeigu jums kyla problemų prisijungiant prie interneto banko, spauskite čia. 

Kaip prisijungti prie „Citadele“ interneto banko?

1. Į adreso laukelį įveskite https://online.citadele.lv/ibbf/lt_lt arba junkitės per www.citadele.lt ir spauskite nuorodą „Prisijunkite“;

2. Atsidariusiame lange pasirinkite su kokia prisijungimo priemone jungsitės:

  • Kodų kortelė/ Generatorius
  • „Mobile-ID“
  • MobileSCAN/ Digipass 780

3. Įveskite savo Prisijungimo vardą ir pirminį prisijungimo slaptažodį (jeigu jungiatės pirmą kartą) ir paspauskite „Prisijungti“;

4. Antrajame lange įveskite:

  • jeigu jungiatės su kodų kortele/ PIN kodų generatoriumi, įveskite prašomą kodą iš kodų kortelės arba generatoriaus atsakymą ir patvirtinimo kodą, gautą SMS žinute ir spauskite „Tęsti“;
  • jeigu jungiatės su „Mobile-ID“, antrajame lange matysite kodą, kurį reikės sutikrinti su kodu, matomą telefono ekrane ir, jeigu kodai sutampa, patvirtinti prisijungimą „Mobile-ID“ PIN1.
  • jeigu jungiatės su „MobileSCAN“ prisijungimo priemone, patvirtinkite prisijungimą suvęsdami „Citadele“ mobiliojoje programėlėje „MobileSCAN“ PIN kodą arba su biometrija. Taip pat, patvirtinti prisijungimą galima skenuojant naršyklės lange esantį spalvinį kodą. Tam reikėtų mobiliosios programėlės prisijungimo ekrane pasirinkti „MobileSCAN“ piktogramą ir pasirinkti „Skenuoti kodą“. Atsidarius kamerai, nuskenuokite spalvinį kodą ir patvirtinkite prisijungimą „MobileSCAN“ PIN kodu arba su biometrija;
  • jeigu jungiatės su „Digipass 780“, įjunkite generatorių suvęsdami generatoriaus PIN kodą. Nukreipkite generatorių į atsidariusiame naršyklės lange esantį spalvinį kodą ir nuskenuokite jį.

5. Jeigu jungiatės pirmą kartą, būsite paprašytas pasikeisti slaptažodį.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

 

 

 

 

 

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu (+370) 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Daugiau klausimų
Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kokie mokėjimų pavedimų limitai „Citadele“ interneto banke?

„Citadele“ interneto banke atliekamų mokėjimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, kuria naudojatės, limitų ir limitų, nustatytų jūsų interneto banko sutartyje. Tikslius savo dienos ir mėnesio limitus rasite prisijungę prie interneto banko skiltyje „Mokėjimų limitai“. Dienos ir mėnesio limitus galite pakeisti užpildydami  Laisvos formos prašymą interneto banke, skiltyje „Prašymai“ arba banko skyriuje. Informaciją apie visų prisijungimo priemonių limitus čia.

Kaip prisijungti prie „Citadele“ interneto banko su „MobileSCAN“?

Norėdami prisijungti prie interneto banko, pirmiausia prisijungimo lange turite įvesti savo prisijungimo vardą ir asmens kodą arba mobiliojo telefono numerį. Įvedę šiuos duomenis, spauskite „Tęsti“ ir pereisite prie kito prisijungimo žingsnio.

 

 

 

 

Kitame žingsnyje pamatysite QR kodą. Tuo pačiu metu jūsų telefone atsiras aktyvusis pranešimas su prašymu prisijungti prie „Citadele“ mobilioji programėlės su „MobileSCAN“. Paspaudus pranešimą, telefone atsidarys mobilioji programėlė. Užbaikite prisijungimo procesą naudodami veido atpažinimo funkciją („Face ID“), piršto antspaudą („Touch ID“) ar PIN kodą. QR kodo apačioje esantis kodas bus įvestas automatiškai.

 

Atkreipkite dėmesį kokios prisijungimo priemonės meniu atidarote! Meniu turi sutapti su jūsų prisijungimo priemonės pavadinimu.

 

Jeigu jums kyla problemų prisijungiant prie interneto banko, spauskite čia. 

Kaip prisijungti prie „Citadele“ interneto banko?

1. Į adreso laukelį įveskite https://online.citadele.lv/ibbf/lt_lt arba junkitės per www.citadele.lt ir spauskite nuorodą „Prisijunkite“;

2. Atsidariusiame lange pasirinkite su kokia prisijungimo priemone jungsitės:

  • Kodų kortelė/ Generatorius
  • „Mobile-ID“
  • MobileSCAN/ Digipass 780

3. Įveskite savo Prisijungimo vardą ir pirminį prisijungimo slaptažodį (jeigu jungiatės pirmą kartą) ir paspauskite „Prisijungti“;

4. Antrajame lange įveskite:

  • jeigu jungiatės su kodų kortele/ PIN kodų generatoriumi, įveskite prašomą kodą iš kodų kortelės arba generatoriaus atsakymą ir patvirtinimo kodą, gautą SMS žinute ir spauskite „Tęsti“;
  • jeigu jungiatės su „Mobile-ID“, antrajame lange matysite kodą, kurį reikės sutikrinti su kodu, matomą telefono ekrane ir, jeigu kodai sutampa, patvirtinti prisijungimą „Mobile-ID“ PIN1.
  • jeigu jungiatės su „MobileSCAN“ prisijungimo priemone, patvirtinkite prisijungimą suvęsdami „Citadele“ mobiliojoje programėlėje „MobileSCAN“ PIN kodą arba su biometrija. Taip pat, patvirtinti prisijungimą galima skenuojant naršyklės lange esantį spalvinį kodą. Tam reikėtų mobiliosios programėlės prisijungimo ekrane pasirinkti „MobileSCAN“ piktogramą ir pasirinkti „Skenuoti kodą“. Atsidarius kamerai, nuskenuokite spalvinį kodą ir patvirtinkite prisijungimą „MobileSCAN“ PIN kodu arba su biometrija;
  • jeigu jungiatės su „Digipass 780“, įjunkite generatorių suvęsdami generatoriaus PIN kodą. Nukreipkite generatorių į atsidariusiame naršyklės lange esantį spalvinį kodą ir nuskenuokite jį.

5. Jeigu jungiatės pirmą kartą, būsite paprašytas pasikeisti slaptažodį.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

 

 

 

 

 

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu (+370) 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Daugiau galimybių

photo

Mobilioji programėlė

Naudokis banko paslaugomis tau patogioje vietoje ir patogiu laiku. Mokėjimus tvirtink žvilgsniu arba prisilietimu.
Sužinok daugiau
photo

Interneto bankas

Patogus ir saugus būdas valdyti savo finansus, kreiptis dėl banko produktų ar paslaugų.
Sužinok daugiau
photo

X kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. X REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinok daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinok daugiau