Pereiti į puslapio turinį

Mobilioji programėlė

Nauja išvaizda. Naujos funkcijos. Sukurta tau!
„App Store“ ir „Google Play“ palaipsniui bus galima rasti nuo 2024 10 23.

Viskas, kas svarbiausia – pagrindiniame ekrane

Nauja mobiliosios programėlės išvaizda ir patobulintos funkcijos sukurtos tam, kad palengvintų kasdienį programėlės naudojimą. Nuo šiol programėlės pagrindiniame ekrane rasi viską, kas tau svarbiausia.

  • Mokėjimai ir sąskaitos peržiūra be papildomų paspaudimų. Atlik mokėjimus ir siųsk mokėjimo prašymus bei stebėk veiksmus sąskaitoje, tiesiogiai iš pagrindinio ekrano.
  • Kitų tavo banko produktų apžvalga. Sek naujausią informaciją apie suteiktas paskolas, lizingą ir draudimą: kada turi būti atliktas kitas mokėjimas ir kiek mokėjimų dar reikia atlikti iki įsipareigojimų įvykdymo.
  • Pasiūlymai ir pranešimai vienoje vietoje. Peržiūrėk naujausius pranešimus ir specialiai tau paruoštus produktų pasiūlymus, rodomus vienoje karuselės tipo peržiūroje, o paspaudęs ant konkretaus pranešimo sužinoti daugiau informacijos.
  • Pagrindinė sąskaita. Pasirink dažniausiai naudojamą sąskaitą, kad visada matytum jos likutį pagrindiniame programėlės ekrane. Mokėjimams atlikti automatiškai bus pasirinkta tavo numatytoji sąskaita.
  • C REWARDS. Visada žinok savo C REWARDS lojalumo programos taškų skaičių.

Mokėjimo prašymai

Patogus būdas sumokėti už bendrą vakarienę, pramogas ar kitą veiklą.

  • Siųsk prašymą pervesti pinigų sumą ir gauk mokėjimus iki 1000 EUR.
  • Gali pasirinkti, ar siųsti prašymą SMS žinute, „WhatsApp“, el. paštu ar kitu įprastu kanalu, kurį naudoji savo mobiliajame telefone.

Užsisakyk banko produktus, kad ir kur būtum

Išbandyk patogesnį būdą užsisakyti banko siūlomus produktus, atlikdamas visus veiksmus mobiliojoje programėlėje, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos.

  • Vos keliais žingsniais sudaryk vartojimo paskolos sutartį ir įsigyk draudimo produktus sau ir savo šeimai.
  • Lengvai ir greitai iškeisk C REWARDS sukauptus taškus į įvairius prizus.

Mokėjimo kortelių valdymas

Kortelių skiltyje rasi visą reikalingą informaciją apie savo korteles ir galėsi atlikti įvairius veiksmus kai prireiks:

  • Peržiūrėti kortelės duomenis: kortelės numerį, galiojimo terminą ir CVV kodą.
  • Užsisakyti naują kortelę arba pakeisti turimą.
  • Keisti kortelės PIN kodą, net jei neprisimeni senojo.
  • Įjungti arba išjungti galimybę atlikti bekontakčius mokėjimus, pirkti internetu arba išsiimti grynuosius pinigus.
  • Užblokuoti ir atblokuoti mokėjimo kortelę.
  • Tikrinti išgryninimo ir pervedimų limitus.

Autentifikuoti skambučiai ir susirašinėjimas

Susisiek su mūsų konsultantu greičiau, rašydamas ar skambindamas iš mobilios programėlės. Tavo tapatybė jau bus patvirtinta, todėl konsultantas lengvai tave identifikuos. Tai reiškia, kad pokalbį pradėsime nuo svarbiausio – atsakymų į tau kilusius klausimus.

Susipažink su kitomis programėlės funkcijomis

  • „Face ID“ ir „Touch ID“.
  • „MobileSCAN“ autorizacija.
  • Perjungimas tarp vartotojų ir sąskaitų.
  • Programėlės ikonėlės pasirinkimas.
  • Mobiliojo telefono valdiklio nustatymas.
  • Programėlės aplinka (šviesi / tamsi).
  • Aktyvieji pranešimai.
  • Sąskaitų apmokėjimas, nuskaitant brūkšninį kodą.
  • Valiutų keitimo skaičiuoklė.

Tapk „Citadele“ klientu ir užsisakyk C kortelę nuotoliniu būdu

Tapk klientu* „Citadele“ mobiliojoje programėlėje tau patogiu laiku ir vietoje.

  • Pasidaryk asmenukę ir nufotografuok savo pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  • Užpildyk užsakymo formą ir C kortelę tau pristatysime paštu.
  • Štai ir viskas – tau nereikės atvykti į banką! Kortelę galėsi aktyvuoti mobiliojoje programėlėje.
photo
c cards
c cards

C kortelės

Užsisakyk C kortelę, kuri geriausiai atitinka
tavo gyvenimo būdą ir pradėk naudotis jos privalumais.

Daugiau apie C korteles

*Jei tau nuo 7 iki 17 (imtinai) metų, atvyk į vieną iš banko skyrių su vienu iš tėvų.
Taip pat primename, kad nuo 7 iki 13 (imtinai) metų vaikams „Citadele“ klientai gali atidaryti banko sąskaitą ir interneto banke. Daugiau informacijos čia.

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Kada programėlėje gali neveikti piršto atspaudo / „Touch ID“ arba veido atpažinimo / „Face ID“ funkcijos?

Taip atsitinka, kai programėlė negali atpažinti piršto atspaudo tris kartus iš eilės arba veido du kartus iš eilės. Tokiais atvejais bus paprašyta įvesti programėlės PIN kodą. 

Jei pridėsite naują piršto atspaudą arba veido atpažinimą, ši funkcija programėlėje bus užblokuota. Tokiu atveju turėsite iš naujo aktyvuoti piršto atspaudo / veido atpažinimo funkciją programėlėje, kad vėl galėtumėte ja naudotis.

Ar galima atlikti mokėjimus naudojant „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, „Citadele“ mobilioji programėlė leidžia atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ir į kitas sąskaitas „Citadele“ banke ir sąskaitas, esančias kituose bankuose. Galima sukurti visiškai naują mokėjimą arba atlikti mokėjimą pasinaudojus savo sukurtais mokėjimo ruošiniais. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Kokius pranešimus galima gauti iš mobiliosios programėlės?

  • Pranešimai apie gautas žinutes pokalbyje su banku.
  • Aktyvieji pranešimai apie mokėjimus ir „MobileSCAN“ patvirtinimus. Ši paslauga mobiliojoje programėlėje turi būti aktyvuota atskirai. Daugiau apie aktyviuosius pranešimus skaityk čia.
  • Pranešimai apie gaunamus ir siunčiamus mokėjimus.

Svarbu! Jei neatlikai jokių veiksmų banke, netvirtinai mokėjimo ir neatlikai autorizacijos, nepatvirtink ir gautų prašymų, o nedelsdamas pranešk bankui apie neteisėtus veiksmus, kad gautum tolesnius nurodymus.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar naudojantis „Citadele“ mobiliąja programėle būtina prisijungti prie interneto?

Norint atsisiųsti programėlę ir naudotis jo siūlomomis funkcijomis būtina prisijungti prie interneto.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norint pamatyti sąskaitos likutį, nebūtina prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės!
Sąskaitos likučio peržiūra – viena dažniausiai naudojamų bankų mobiliųjų programėlių funkcijų. Todėl pasiūlėme jums būdą kaip greitai peržiūrėti sąskaitos likutį programėlės prisijungimo ekrane paspaudus piktogramą „Likutis“.
Tam reikėtų mobiliojoje programėlėje pasirinkti skiltį „Daugiau“, po to pasirinkti „Nustatymai“. Suraskite funkciją „Greitasis likutis“ ir paspauskite „Įjungti“.

Kodėl „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nematau „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijos?

Priežasčių gali būti keletas.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija užblokuota.
Tai lengva patikrinti užrakinant telefoną ir vėl jį atrakinant – „iPhone“ paprašys kodo atrakinti „Face ID“/„Touch ID“. Įvedus kodą, užrakinus ir vėl atrakinus telefoną „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcijos bus aktyvuotos iš naujo.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija aktyvuota ne visame įrenginyje.
„iOS“ („Apple“) naudotojams: norėdamas aktyvuoti „Face ID“ ar „Touch ID“, atidaryk telefono nustatymus > „Face ID“ > Prieigos kodas. Čia nustatyk arba pakeisk įrenginio kodą ir nustatyk arba užblokuok „Face ID“ ir „Touch ID“.
„Android“ naudotojams: atidaryk įrenginio nustatymus ir pasirink funkciją, kuri aktyvuoja biometrinius duomenis.

- Įrenginys yra „jailbroken/rooted“ (įdiegta neoficiali OS versija, kuri gali turėti įtakos įrenginio saugumui).
Saugumo sumetimais programėlė blokuoja kelių funkcijų ir paslaugų pasiekiamumą pažeistuose įrenginiuose.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Daugiau klausimų
Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Kada programėlėje gali neveikti piršto atspaudo / „Touch ID“ arba veido atpažinimo / „Face ID“ funkcijos?

Taip atsitinka, kai programėlė negali atpažinti piršto atspaudo tris kartus iš eilės arba veido du kartus iš eilės. Tokiais atvejais bus paprašyta įvesti programėlės PIN kodą. 

Jei pridėsite naują piršto atspaudą arba veido atpažinimą, ši funkcija programėlėje bus užblokuota. Tokiu atveju turėsite iš naujo aktyvuoti piršto atspaudo / veido atpažinimo funkciją programėlėje, kad vėl galėtumėte ja naudotis.

Ar galima atlikti mokėjimus naudojant „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, „Citadele“ mobilioji programėlė leidžia atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ir į kitas sąskaitas „Citadele“ banke ir sąskaitas, esančias kituose bankuose. Galima sukurti visiškai naują mokėjimą arba atlikti mokėjimą pasinaudojus savo sukurtais mokėjimo ruošiniais. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Kokius pranešimus galima gauti iš mobiliosios programėlės?

  • Pranešimai apie gautas žinutes pokalbyje su banku.
  • Aktyvieji pranešimai apie mokėjimus ir „MobileSCAN“ patvirtinimus. Ši paslauga mobiliojoje programėlėje turi būti aktyvuota atskirai. Daugiau apie aktyviuosius pranešimus skaityk čia.
  • Pranešimai apie gaunamus ir siunčiamus mokėjimus.

Svarbu! Jei neatlikai jokių veiksmų banke, netvirtinai mokėjimo ir neatlikai autorizacijos, nepatvirtink ir gautų prašymų, o nedelsdamas pranešk bankui apie neteisėtus veiksmus, kad gautum tolesnius nurodymus.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar naudojantis „Citadele“ mobiliąja programėle būtina prisijungti prie interneto?

Norint atsisiųsti programėlę ir naudotis jo siūlomomis funkcijomis būtina prisijungti prie interneto.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norint pamatyti sąskaitos likutį, nebūtina prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės!
Sąskaitos likučio peržiūra – viena dažniausiai naudojamų bankų mobiliųjų programėlių funkcijų. Todėl pasiūlėme jums būdą kaip greitai peržiūrėti sąskaitos likutį programėlės prisijungimo ekrane paspaudus piktogramą „Likutis“.
Tam reikėtų mobiliojoje programėlėje pasirinkti skiltį „Daugiau“, po to pasirinkti „Nustatymai“. Suraskite funkciją „Greitasis likutis“ ir paspauskite „Įjungti“.

Kodėl „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nematau „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijos?

Priežasčių gali būti keletas.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija užblokuota.
Tai lengva patikrinti užrakinant telefoną ir vėl jį atrakinant – „iPhone“ paprašys kodo atrakinti „Face ID“/„Touch ID“. Įvedus kodą, užrakinus ir vėl atrakinus telefoną „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcijos bus aktyvuotos iš naujo.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija aktyvuota ne visame įrenginyje.
„iOS“ („Apple“) naudotojams: norėdamas aktyvuoti „Face ID“ ar „Touch ID“, atidaryk telefono nustatymus > „Face ID“ > Prieigos kodas. Čia nustatyk arba pakeisk įrenginio kodą ir nustatyk arba užblokuok „Face ID“ ir „Touch ID“.
„Android“ naudotojams: atidaryk įrenginio nustatymus ir pasirink funkciją, kuri aktyvuoja biometrinius duomenis.

- Įrenginys yra „jailbroken/rooted“ (įdiegta neoficiali OS versija, kuri gali turėti įtakos įrenginio saugumui).
Saugumo sumetimais programėlė blokuoja kelių funkcijų ir paslaugų pasiekiamumą pažeistuose įrenginiuose.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Daugiau galimybių

photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinoti daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinoti daugiau
photo

Asmeninis paskolos limitas

Sužinok asmeninį skolinimosi limitą vos per kelias minutes.
Sužinoti daugiau
chat logo