Pereiti į puslapio turinį

Mobilioji programėlė

Modernus programėlės dizainas, patogus valdymas ir daugybė funkcijų – tavo kasdieniam finansų valdymui, kad ir kur būtum.

Mobilusis telefonas su „Citadele“ mobiliosios programėlės ekranu. Vienas ekranas tamsiuoju režimu, kitas šviesiuoju režimu.

Paprastas ir patogus finansų valdymas

Vienu paspaudimu atlik mokėjimus, siųsk mokėjimų prašymus, peržiūrėk savo kortelių duomenis bei turimas paskolas ar kitą tau aktualią informaciją.

Išmanioji Taupyklė – taupyk pirkdamas

Suapvalink išleistas sumas už pirkinius, padaugink šias suapvalintas sumas iki 10 kartų, gauk palūkanas ir prireikus atsiimk pinigus be jokių mokesčių. Viskas automatiškai – tik įjunk Taupyklę programėlėje!

Virtuali finansų konsultantė Adelė, pasiekiama 24/7

Gauk atsakymus į bendro pobūdžio finansinius ar techninius klausimus bet kuriuo paros metu.

Naujausia programėlės versija bus prieinama visiems „AppStore“ ir „GooglePlay“ parduotuvėse nuo 2025 05 21. Programėlė palaiko įrenginius tik su „Android 10“ ir „iOS 17“ ar vėlesnėmis versijomis.

Mobilusis telefonas su Citadele programėlės apžvalga: pagrindinė sąskaita, naujausi sandoriai, dabartiniai pasiūlymai

Viskas, kas svarbiausia – pagrindiniame ekrane

Mūsų mobiliosios programėlės dizainas ir valdymas sukurti taip, kad kasdienė bankininkystė būtų paprasta. Pagrindiniame apžvalgos ekrane iškart rasi viską, kas svarbiausia.

  • Pagrindinio ekrano redagavimas ir tavo privatumas. Susidėliok pagrindinio ekrano išdėstymą taip, kaip tau patogu. O norėdamas apsaugoti jautrią informaciją, dukart paspausk ir paslėpk sąskaitos likutį.
  • Mokėjimai ir sąskaitos peržiūra be papildomų paspaudimų. Atlik mokėjimus ir siųsk mokėjimo prašymus bei stebėk veiksmus sąskaitoje, tiesiogiai iš pagrindinio ekrano.
  • Taupyk be rūpesčių – išmanioji Taupyklė pasirūpins viskuo. Nustatyk taisykles, stebėk augančias santaupas ir, jei nori, įjunk Taupyklę ir savo vaikui. Sužinok daugiau čia.
  • Kitų tavo banko produktų apžvalga. Sek naujausią informaciją apie suteiktas paskolas, lizingą ir draudimą: kada turi būti atliktas kitas mokėjimas ir kiek mokėjimų dar reikia atlikti iki įsipareigojimų įvykdymo.
  • Pasiūlymai ir pranešimai vienoje vietoje. Peržiūrėk naujausius pranešimus ir specialiai tau paruoštus produktų pasiūlymus, rodomus vienoje karuselės tipo peržiūroje, o paspaudęs ant konkretaus pranešimo sužinoti daugiau informacijos.

Išbandyk!


Užregistruok savo telefono numerį Lietuvos banko sistemoje ir mokėk greičiau bei patogiau.

  • Atlik pavedimą tiesiog įvesdamas gavėjo telefono numerį arba pasirinkdamas jį iš telefono kontaktų sąrašo.
  • Tavo draugai ir šeima taip pat galės atlikti pavedimą į tavo banko sąskaitą – jiems tereikės įvesti tavo telefono numerį.

Patogus būdas sumokėti už bendrą vakarienę, pramogas ar kitą veiklą.

  • Siųsk prašymą pervesti pinigų sumą ir gauk mokėjimus iki 1000 EUR.
  • Gali pasirinkti, ar siųsti prašymą SMS žinute, „WhatsApp“, el. paštu ar kitu įprastu kanalu, kurį naudoji savo mobiliajame telefone.

Užduočių įrankis leidžia tau kurti ir siųsti užduotis savo draugams ar šeimos nariams. Ši funkcija ypač naudinga tėvams, siekiantiems įdomiu būdu mokyti vaikus atsakomybės ir finansinio raštingumo pradmenų – už atliktą užduotį vaikas gauna atlygį.

  • Gali pasirinkti užduotį iš siūlomų kategorijų arba sugalvoti ją pats. Prie kiekvienos užduoties galėsi pridėti aprašymą, nurodyti terminą ir atlygio sumą.
  • Atlikus užduotį, užduoties gavėjas ją pažymi kaip atliktą, o tu patvirtini ir atlieki mokėjimą.

Užsisakyk banko produktus, kad ir kur būtum

  • Išbandyk patogesnį būdą užsisakyti banko siūlomus produktus, atlikdamas visus veiksmus mobiliojoje programėlėje, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos.
  • Vos keliais žingsniais sudaryk vartojimo paskolos sutartį ir įsigyk draudimo produktus sau ir savo šeimai.
Telefonas, jo ekrane „Citadele“ programėlė, kortelių valdymo funkcija. Matoma „C prime“ kortelė, pilka, su vaivorykštės blizgesiu.

Mokėjimo kortelių valdymas

Kortelių skiltyje rasi visą reikalingą informaciją apie savo korteles ir galėsi atlikti įvairius veiksmus kai prireiks:

  • Peržiūrėti kortelės duomenis: kortelės numerį, galiojimo terminą ir CVV kodą.
  • Užsisakyti naują kortelę arba pakeisti turimą.
  • Keisti kortelės PIN kodą, net jei neprisimeni senojo.
  • Įjungti arba išjungti galimybę atlikti bekontakčius mokėjimus, pirkti internetu arba išsiimti grynuosius pinigus.
  • Užblokuoti ir atblokuoti mokėjimo kortelę.
  • Tikrinti išgryninimo ir pervedimų limitus.

Visada žinok savo sukauptų C REWARDS taškų kiekį

  • Už kiekvieną atsiskaitymą C kortele* gauk C REWARDS lojalumo programos taškų, o taškų likutį visada galėsi matyti programėlėje. Nepamiršk užsiregistruoti C REWARDS lojalumo programoje (registracija nemokama).
  • Paspausk „Daugiau“ ir peržiūrėk galimus prizus, kuriuos gali gauti iškeičiant sukauptus taškus. Pateik prašomą kontaktinę informaciją ir lauk informacijos el. paštu!
  • Nepraleisk partnerių nuolaidų, jas rasi „Pasiūlymai“ skiltyje.

*„C smart“ kortelės turėtojams, kurie yra 22 metų ar vyresni, taškai už pirkinius neskiriami.

Mobilusis telefonas su „Citadele“ programėlės skiltimi, kurioje vartotojai gali skambinti konsultantui jau identifikuoti. Skambutis saugus, laukimo laikas trumpas.

Autentifikuoti skambučiai ir susirašinėjimas

Susisiek su mūsų konsultantu greičiau, rašydamas ar skambindamas iš mobilios programėlės. Tavo tapatybė jau bus patvirtinta, todėl konsultantas lengvai tave identifikuos. Tai reiškia, kad pokalbį pradėsime nuo svarbiausio – atsakymų į tau kilusius klausimus.

Mobilusis telefonas su „Citadele“ programėlės apžvalga, ekranas pereina iš tamsaus režimo į šviesų.

Susipažink su daugiau programėlės funkcijų

  • Sukurk mokėjimo ruošinius.
  • Paslėpk jautrią informaciją.
  • Pasirink pagrindinio ekrano išdėstymą.
  • Prie atliktų operacijų papildomai pridėk banko laiko zoną.
  • Atidaryk banko sąskaitą savo vaikui.
  • Naudok „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcija.
  • Saugiai patvirtink arba prisijunk su„MobileSCAN“.
  • Pasirink sau patinkančią programėlės ikonėlę.
  • Nustatyk mobilaus telefono valdiklį.
  • Pasirink programėlės aplinką (šviesi / tamsi).

Tapk „Citadele“ klientu ir užsisakyk C kortelę nuotoliniu būdu

Tapk klientu* „Citadele“ mobiliojoje programėlėje tau patogiu laiku ir vietoje.

  • Pasidaryk asmenukę ir nufotografuok savo pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  • Užpildyk užsakymo formą ir C kortelę tau pristatysime paštu.
  • Štai ir viskas – tau nereikės atvykti į banką! Kortelę galėsi aktyvuoti mobiliojoje programėlėje.
photo
c cards
c cards

C kortelės

Užsisakyk C kortelę, kuri geriausiai atitinka
tavo gyvenimo būdą ir pradėk naudotis jos privalumais.

Daugiau apie C korteles

Reikia pagalbos?

Pasinaudok mūsų virtualios konsultantės Adelės pagalba ir iškart gauk atsakymus į savo klausimus bet kuriuo paros metu.

Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Kada programėlėje gali neveikti piršto atspaudo / „Touch ID“ arba veido atpažinimo / „Face ID“ funkcijos?

Taip atsitinka, kai programėlė negali atpažinti piršto atspaudo tris kartus iš eilės arba veido du kartus iš eilės. Tokiais atvejais bus paprašyta įvesti programėlės PIN kodą. 

Jei pridėsite naują piršto atspaudą arba veido atpažinimą, ši funkcija programėlėje bus užblokuota. Tokiu atveju turėsite iš naujo aktyvuoti piršto atspaudo / veido atpažinimo funkciją programėlėje, kad vėl galėtumėte ja naudotis.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Kokius pranešimus galima gauti iš mobiliosios programėlės?

  • Pranešimai apie gautas žinutes pokalbyje su banku.
  • Aktyvieji pranešimai apie mokėjimus ir „MobileSCAN“ patvirtinimus. Ši paslauga mobiliojoje programėlėje turi būti aktyvuota atskirai. Daugiau apie aktyviuosius pranešimus skaityk čia.
  • Pranešimai apie gaunamus ir siunčiamus mokėjimus.

Svarbu! Jei neatlikai jokių veiksmų banke, netvirtinai mokėjimo ir neatlikai autorizacijos, nepatvirtink ir gautų prašymų, o nedelsdamas pranešk bankui apie neteisėtus veiksmus, kad gautum tolesnius nurodymus.

Kodėl „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nematau „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijos?

Priežasčių gali būti keletas.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija užblokuota.
Tai lengva patikrinti užrakinant telefoną ir vėl jį atrakinant – „iPhone“ paprašys kodo atrakinti „Face ID“/„Touch ID“. Įvedus kodą, užrakinus ir vėl atrakinus telefoną „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcijos bus aktyvuotos iš naujo.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija aktyvuota ne visame įrenginyje.
„iOS“ („Apple“) naudotojams: norėdamas aktyvuoti „Face ID“ ar „Touch ID“, atidaryk telefono nustatymus > „Face ID“ > Prieigos kodas. Čia nustatyk arba pakeisk įrenginio kodą ir nustatyk arba užblokuok „Face ID“ ir „Touch ID“.
„Android“ naudotojams: atidaryk įrenginio nustatymus ir pasirink funkciją, kuri aktyvuoja biometrinius duomenis.

- Įrenginys yra „jailbroken/rooted“ (įdiegta neoficiali OS versija, kuri gali turėti įtakos įrenginio saugumui).
Saugumo sumetimais programėlė blokuoja kelių funkcijų ir paslaugų pasiekiamumą pažeistuose įrenginiuose.

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norėdami peržiūrėti savo sąskaitos likutį „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, prisijunkite prie programėlės. Prisijungus bus rodoma pagrindinė sąskaita ir jos likutis. Norėdami pamatyti kitų sąskaitų likučius, spustelėkite mygtuką „Sąskaitos“ skiltyje „Apžvalga“ arba  mygtuką „Sąskaitos“ „Paslaugos“ skiltyje.

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Kaip mobilioje programėlėje perjungiamos klientų paskyros?

Galite perjungti savo paskyras „Citadele“ programėlėje. Prisijunkite, spustelėkite profilio ikonėlę viršutiniame dešiniajame kampe. Po savo naudotojo vardu spustelėkite raudoną mygtuką „Keisti klientą.“

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ar „Citadele“ mobilioji programėlė mokama?

Ne, „Citadele“ mobilioji programėlė nemokama.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Daugiau klausimų
Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Kada programėlėje gali neveikti piršto atspaudo / „Touch ID“ arba veido atpažinimo / „Face ID“ funkcijos?

Taip atsitinka, kai programėlė negali atpažinti piršto atspaudo tris kartus iš eilės arba veido du kartus iš eilės. Tokiais atvejais bus paprašyta įvesti programėlės PIN kodą. 

Jei pridėsite naują piršto atspaudą arba veido atpažinimą, ši funkcija programėlėje bus užblokuota. Tokiu atveju turėsite iš naujo aktyvuoti piršto atspaudo / veido atpažinimo funkciją programėlėje, kad vėl galėtumėte ja naudotis.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Kokius pranešimus galima gauti iš mobiliosios programėlės?

  • Pranešimai apie gautas žinutes pokalbyje su banku.
  • Aktyvieji pranešimai apie mokėjimus ir „MobileSCAN“ patvirtinimus. Ši paslauga mobiliojoje programėlėje turi būti aktyvuota atskirai. Daugiau apie aktyviuosius pranešimus skaityk čia.
  • Pranešimai apie gaunamus ir siunčiamus mokėjimus.

Svarbu! Jei neatlikai jokių veiksmų banke, netvirtinai mokėjimo ir neatlikai autorizacijos, nepatvirtink ir gautų prašymų, o nedelsdamas pranešk bankui apie neteisėtus veiksmus, kad gautum tolesnius nurodymus.

Kodėl „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nematau „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijos?

Priežasčių gali būti keletas.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija užblokuota.
Tai lengva patikrinti užrakinant telefoną ir vėl jį atrakinant – „iPhone“ paprašys kodo atrakinti „Face ID“/„Touch ID“. Įvedus kodą, užrakinus ir vėl atrakinus telefoną „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcijos bus aktyvuotos iš naujo.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija aktyvuota ne visame įrenginyje.
„iOS“ („Apple“) naudotojams: norėdamas aktyvuoti „Face ID“ ar „Touch ID“, atidaryk telefono nustatymus > „Face ID“ > Prieigos kodas. Čia nustatyk arba pakeisk įrenginio kodą ir nustatyk arba užblokuok „Face ID“ ir „Touch ID“.
„Android“ naudotojams: atidaryk įrenginio nustatymus ir pasirink funkciją, kuri aktyvuoja biometrinius duomenis.

- Įrenginys yra „jailbroken/rooted“ (įdiegta neoficiali OS versija, kuri gali turėti įtakos įrenginio saugumui).
Saugumo sumetimais programėlė blokuoja kelių funkcijų ir paslaugų pasiekiamumą pažeistuose įrenginiuose.

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norėdami peržiūrėti savo sąskaitos likutį „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, prisijunkite prie programėlės. Prisijungus bus rodoma pagrindinė sąskaita ir jos likutis. Norėdami pamatyti kitų sąskaitų likučius, spustelėkite mygtuką „Sąskaitos“ skiltyje „Apžvalga“ arba  mygtuką „Sąskaitos“ „Paslaugos“ skiltyje.

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Kaip mobilioje programėlėje perjungiamos klientų paskyros?

Galite perjungti savo paskyras „Citadele“ programėlėje. Prisijunkite, spustelėkite profilio ikonėlę viršutiniame dešiniajame kampe. Po savo naudotojo vardu spustelėkite raudoną mygtuką „Keisti klientą.“

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ar „Citadele“ mobilioji programėlė mokama?

Ne, „Citadele“ mobilioji programėlė nemokama.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Daugiau galimybių

photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinoti daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinoti daugiau
photo

Asmeninis paskolos limitas

Sužinok asmeninį skolinimosi limitą vos per kelias minutes.
Sužinoti daugiau
chat logo