Pereiti į puslapio turinį

Banko paslaugų prieinamumas

Atvykimas į banko skyrių fiziškai 

Mes rūpinamės, kad kiekvienas klientas mūsų skyriuose jaustųsi patogiai ir saugiai. Kiekvienas skyrius turi skambučio mygtuką, kuriuo galima išsikviesti pagalbą norint patekti į skyrių. Visi skyriai pritaikyti neįgaliųjų vežimėliais judantiems klientams, užtikrinant patogią prieigą.  

Saugumo sumetimais pažymėjome grindis kontrastingomis linijomis, kad būtų lengviau išvengti nelaimingų atsitikimų. Skyriuose įrengti atitinkamo aukščio stalai su pakankamai vietos kojoms, kad neįgaliųjų vežimėliais judantiems klientams būtų patogu naudotis mūsų paslaugomis. 

Kiekviename skyriuje turime garsą stiprinančius prietaisus, kad mūsų aptarnaujami klausos sutrikimų turintys klientai jaustųsi saugiau. Taip pat pasirūpinome galimybe gauti paslaugas atskiroje patalpoje. Mūsų tikslas – sukurti aplinką, kurioje kiekvienas jausis patogiai ir gaus reikalingas paslaugas be kliūčių. 

Neprigirdinčių ir kurčių asmenų aptarnavimo ypatumai 

Neprigirdintis ar kurčias asmuo turi galimybę gauti visas banko paslaugas. Mūsų darbuotojai yra apmokyti ir gali padėti, o informacija pateikiama interneto svetainėje, mobiliojoje programėlėje ir interneto banke. Komunikacijai naudojame vaizdinę informaciją ir, jei reikia, susirašinėjimą. Mūsų skyriuose įrengtos indukcinės kilpos. Jei reikalinga ši paslauga, prašome informuoti darbuotoją. 

Aklųjų ir silpnaregių aptarnavimo ypatumai 

Akluosius ir silpnaregius taip pat aptarnaujame visuose skyriuose. Mūsų interneto bankas, mobilioji programėlė ir svetainė atitinkamai pritaikyti, o mūsų darbuotojai yra apmokyti ir gali padėti.  

Eilių valdymas skyriuose 

„Citadele“ skyriuose klientus aptarnaujame su išankstine registracija arba bendros eilės tvarka. Skyriuje klientų aptarnavimo specialistas pasitinka klientą ir pakviečia jį prie klientų aptarnavimo stalo. Jei visi klientų aptarnavimo specialistai aptarnauja klientus, prašome kliento palaukti klientų aptarnavimo patalpoje, laukimo zonoje. Prie kliento prieiname, kai tik galime jį aptarnauti. 

Mūsų tikslas – greitai ir kokybiškai aptarnauti visus klientus. Jei į skyrių atvyksta neįgalus asmuo, mūsų darbuotojas elgiasi pagal situaciją, teikdamas reikiamą pagalbą ir paramą. 

Lydinčių asmenų atvykimo į skyrių ir dalyvavimo gaunant paslaugą tvarka skyrių  

Lydinčiam asmeniui leidžiama dalyvauti gaunant paslaugą. Darbuotojas visuomet paklausia, kodėl klientui reikalingas tokio asmens dalyvavimas. Jei lydintis asmuo reikalingas klientui, šiam gaunant paslaugą, lydintis asmuo turi pateikti savo pasą arba asmens tapatybės kortelę. 

Jei klientui reikia pagalbos tik judant, lydintis asmuo nuveda klientą iki aptarnavimo vietos ir grįžta į laukimo zoną. Asmens tapatybės dokumento pateikti nereikia. Klientą aptarnaujantis darbuotojas pakviečia lydintį asmenį padėti klientui pasibaigus vizitui.  

Registruojantis vizitui, reikėtų informuoti darbuotoją arba nurodyti paraiškos formos skiltyje „Pastabos“, ar teikiant paslaugą bus reikalinga papildoma pagalba. 

Galimybė gauti sutarties paaiškinimą paprasta ir aiškia kalba  

Jei klientui reikia paaiškinimo apie sutarties tekstą paprasta kalba, jis gali kreiptis į klientų aptarnavimo specialistus telefonu arba atvykęs į skyrių. Ateityje planuojame teikti populiariausių paslaugų sutarčių paaiškinimus paprasta kalba prieš paslaugos ar produkto užsakymą.

Bankomatų prieinamumas  

„Citadele“ bankomatai taip pat atitinka prieinamumo reikalavimus. Ekranai pasižymi dideliu kontrastu, tekstas juose vaizduojamas didelėmis raidėmis. Bankomatų operacijos aprašytos lengvai suprantama kalba su aiškiomis veiksmų pasirinkimo galimybėmis. 

Ant banko kortelių yra informacija Brailio raštu. Taip pat banko kortelės turi išpjovą, kad būtų aišku, kaip kortelę įdėti į bankomatą. 

Interneto svetainės prieinamumas 

„Citadele“ svetainė sukurta pagal prieinamumo standartus WCAG 2.2 A. Svetainėje pateikiama paprasta kalba ir joje taip pat bus skelbiama bendra informacija apie banko paslaugas lengvai suprantama kalba. Svetainė pritaikyta žmonėms su įvairiomis negaliomis, pavyzdžiui, išlaikomas tam tikras spalvų kontrastas. 

Svetainėje numatyta galimybė naršyti naudojant tik klaviatūrą. Naršymas vykdomas pakartotinai spaudžiant klavišą „Tab“ arba rodykles. Norint paspausti mygtuką ar nuorodą, reikia paspausti klavišą „Enter“. 

Naudojant naršyklės siūlomas galimybes, galima padidinti arba sumažinti šrifto dydį. 

Turiniui skaityti galima naudoti ekrano skaitymo programas. Svetainės turinys sukurtas pagal ekrano skaitytuvų techninius standartus, kad būtų galima skaityti turinį ir informacinius nuotraukų aprašymus. 

Klientams prieinamos autentifikavimo priemones 

Autorizacijai interneto banke ir mobiliojoje programėlėje klientai gali naudoti mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtas autorizacijos priemones. Atsižvelgiant į atitinkamų mobiliųjų įrenginių techninius nustatymus, autorizacijai galima nustatyti teksto padidinimą ir turinio skaitymą. 

Mes toliau dirbame, kad interneto bankas ir mobiliosios programėlės turinio prieinamumas atitiktų visus prieinamumo reikalavimus. Į prieinamumo reikalavimus atsižvelgiama kuriant naują turinį ir funkcionalumą. Viskas, kas nauja, kuriama atsižvelgiant į kliento galimybes ir poreikius. 

Virtuali finansų konsultantė Adelė 

Dirbtinio intelekto pagalba sukurta virtuali konsultantė mokosi tiek paprastos, tiek lengvai suprantamos lietuvių kalbos principų. Klientai turi galimybę gauti paprastus ir aiškius atsakymus į savo klausimus. Rūpindamiesi visais savo klientais, mes taip pat tobuliname Adelės bendravimo įgūdžius lengvai suprantama kalba. 

chat logo