C kortelių draudimas

Nepamiršk pasiimti su savimi C kortelės, kai leisiesi į nuotykius.

photo

Paslaugą per agentą AS „Citadele banka“ Lietuvos filialą teikia „Balcia Insurance SE" Lietuvos filialas, reg. Nr. 304498010, adresas Perkūnkiemio g. 5, LT-12129 Vilnius, tel. Nr. +370 52050100 , el.paštas citadele@balcia.lt, interneto svetainė www.balcia.lt.

icon

Draudimas kiekvienai kelionei, visame pasaulyje

Nurodytas limitas taikomas vienam atvejui, o ne laikotarpiui.

icon

Apdrausti pirkiniai

Pirkinių draudimas galioja 180 dienų nuo pirkinio įsigyjimo.

icon

Jokių papildomų išlaidų

Visos naudos jau įskaičiuotos į mėnesinį kortelės mokestį.

Kelionių draudimas

C supreme

C prime

X Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Šeimos narių draudimas - Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos (būtinoji odontologinė pagalba, medikamentų įsigijimas, medicininė evakuacija, repatriacija, COVID-19) 75 000 EUR 125 000 EUR 300 000 EUR
Kelionių draudimas gimtojoje šalyje*
Bagažo draudimas:
- vėlavimas
- praradimas, apgadinimas, vagystė
200 EUR 1000 EUR 1500 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas
- kelionės atšaukimas, užlaikymas, įskaitant ir dėl COVID-19 ligos
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
250 EUR 1000 EUR 1500 EUR
Skrydžio vėlavimas 250 EUR 1000 EUR 1500 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį - 1500 EUR 3000 EUR
Sportas ir kita fizinė veikla** Bet kokia sportinė veikla, išskyrus ekstremalų sportą Bet kokios rūšies sportinė veikla, įskaitant ekstremalių sporto šakų veiklas, tokias kaip kalnų slidinėjimas ir snieglenčių sportas, banglenčių sportas, nardymas po vandeniu, jachtų sportas, važinėjimas keturračiais, motociklų ar sniego motociklų sportas, ledo ritulys, skraidymas delta lėktuvu, šokinėjimas parašiutu, jėgos aitvarų sportas Bet kokios rūšies sportinė veikla, įskaitant ekstremalių sporto šakų veiklas, tokias kaip kalnų slidinėjimas ir snieglenčių sportas, banglenčių sportas, nardymas po vandeniu, jachtų sportas, važinėjimas keturračiais, motociklų ar sniego motociklų sportas, ledo ritulys, skraidymas delta lėktuvu, šokinėjimas parašiutu, jėgos aitvarų sportas
Nelaimingi atsitikimai 10 000 EUR 20 000 EUR 50 000 EUR
Bendra kelionių draudimo suma 75 000 EUR 125 000 EUR 300 000 EUR
Užsisakyti „C supreme“ Užsisakyti „C prime“ Sužinoti daugiau

C supreme

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Šeimos narių draudimas -
Medicininės išlaidos (būtinoji odontologinė pagalba, medikamentų įsigijimas, medicininė evakuacija, repatriacija, COVID-19) 75 000 EUR
Kelionių draudimas gimtojoje šalyje*
Bagažo draudimas:
- vėlavimas
- praradimas, apgadinimas, vagystė
200 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas
- kelionės atšaukimas, užlaikymas, įskaitant ir dėl COVID-19 ligos
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
250 EUR
Skrydžio vėlavimas 250 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį -
Sportas ir kita fizinė veikla** Bet kokia sportinė veikla, išskyrus ekstremalų sportą
Nelaimingi atsitikimai 10 000 EUR
Bendra kelionių draudimo suma 75 000 EUR
Užsisakyti „C supreme“

C prime

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Šeimos narių draudimas Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos (būtinoji odontologinė pagalba, medikamentų įsigijimas, medicininė evakuacija, repatriacija, COVID-19) 125 000 EUR
Kelionių draudimas gimtojoje šalyje*
Bagažo draudimas:
- vėlavimas
- praradimas, apgadinimas, vagystė
1000 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas
- kelionės atšaukimas, užlaikymas, įskaitant ir dėl COVID-19 ligos
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
1000 EUR
Skrydžio vėlavimas 1000 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį 1500 EUR
Sportas ir kita fizinė veikla** Bet kokios rūšies sportinė veikla, įskaitant ekstremalių sporto šakų veiklas, tokias kaip kalnų slidinėjimas ir snieglenčių sportas, banglenčių sportas, nardymas po vandeniu, jachtų sportas, važinėjimas keturračiais, motociklų ar sniego motociklų sportas, ledo ritulys, skraidymas delta lėktuvu, šokinėjimas parašiutu, jėgos aitvarų sportas
Nelaimingi atsitikimai 20 000 EUR
Bendra kelionių draudimo suma 125 000 EUR
Užsisakyti „C prime“

X Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Šeimos narių draudimas Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos (būtinoji odontologinė pagalba, medikamentų įsigijimas, medicininė evakuacija, repatriacija, COVID-19) 300 000 EUR
Kelionių draudimas gimtojoje šalyje*
Bagažo draudimas:
- vėlavimas
- praradimas, apgadinimas, vagystė
1500 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas
- kelionės atšaukimas, užlaikymas, įskaitant ir dėl COVID-19 ligos
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
1500 EUR
Skrydžio vėlavimas 1500 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį 3000 EUR
Sportas ir kita fizinė veikla** Bet kokios rūšies sportinė veikla, įskaitant ekstremalių sporto šakų veiklas, tokias kaip kalnų slidinėjimas ir snieglenčių sportas, banglenčių sportas, nardymas po vandeniu, jachtų sportas, važinėjimas keturračiais, motociklų ar sniego motociklų sportas, ledo ritulys, skraidymas delta lėktuvu, šokinėjimas parašiutu, jėgos aitvarų sportas
Nelaimingi atsitikimai 50 000 EUR
Bendra kelionių draudimo suma 300 000 EUR
Sužinoti daugiau

Kelionių draudimas vienai kelionei galioja pirmąsias 90 kalendorinių dienų, o kelionių skaičius per metus neribojamas. Kelionių draudimo sumos priskiriamos C kortelės naudotojams iki 80 metų (įskaitant). Vyresni nei 80 metų klientai nėra apdrausti.
*Kelionių gimtojoje šalyje draudimas galioja keliaujant daugiau nei 80 km nuo savo gyvenamosios vietos ir mokant už apgyvendinimą ne trumpiau kaip 2 dienas. Kelionių gimtojoje šalyje draudimas apima medicininių išlaidų draudimo, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ir Kelionės atšaukimo, nutraukimo ir vėlavimo draudimo atvejus.
** Draudimas neapima, jei klientas dalyvauja varžybose ar sportuoja kaip profesionalus sportininkas.

Su „C supreme“, „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėmis


Kortelės draudimas padengia medicinines išlaidas. Kompensuojamos gydymo išlaidos užsienyje staigios ligos ar nelaimingo atsitikimo atveju, įskaitant apsilankymą pas gydytoją, vaistus, skubią operaciją, skubią odontologinę pagalbą, nėštumo komplikacijas, medicinos priemonių įsigijimą ir susirgimą COVID-19.
photo

Su „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėmis


Kortelės draudimas padengia kelionės atšaukimo išlaidas, jei negali keliauti dėl staigios ligos ar nelaimingo atsitikimo. Jei bagažas vėluoja (daugiau nei 2 valandas), bus kompensuojamas būtiniausių prekių pirkimas, taip pat į kelionę orientuotų daiktų, tokių kaip klimatą atitinkančios aprangos įsigijimą ar sporto inventoriaus nuoma.
photo

Su „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėmis


Kortelė apima bet kokios rūšies sportinę veiklą, įskaitant ekstremalaus sporto užsiėmimus kortelės turėtojui ir jo šeimos nariams: kalnų slidinėjimą ir snieglenčių sportą, banglenčių sportą, nardymą po vandeniu, jachtų sportą, važinėjimą keturračiais, motociklu ar sniego motociklu, ledo ritulį, skraidymas delta lėktuvu, šuolis parašiutų, jėgos aitvarų sportą. Draudimas neapima jei klientas dalyvauja varžybose ar sportuoja, kaip profesionalus sportininkas.
photo

Su „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėmis


Jeigu Jūsų nuomojama transporto priemonė kelionės metu buvo apgadinta, o nuomojant automobilį įsigijote KASKO draudimą, Jūsų kortelės draudimas padengs iki 1500 EUR su „C prime“ ir iki 3000 EUR su„X Infinite“ savirizikos limitą.
photo

City Combo

„C supreme“, „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėms

  • Draudimas apsaugos jus ir jūsų šeimos narius, jei važiuosite kartu
  • Būsite apdrausti nelaimingų atsitikimų atveju
  • Draudimas nuo sugadinimo ir vagystės ne tik dviračio, bet ir paspirtuko, bei elektrinio paspirtuko
  • Galios ir civilinės atsakomybės draudimas – jūsų padaryta žala trečiųjų asmenų sveikatai būtų atlyginta

form-fill City Combo draudimo taisyklės, galioja nuo 2022-07-01

photo

City combo draudimas

C supreme

C prime

X Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma per 12 mėnesių laikotarpį nuo pirmojo draudžiamojo įvykio
Turto (transporto priemonės) draudimas 1000 EUR 2000 EUR 3000 EUR
Eismo įvykio (avarijos) rizika 100 EUR 200 EUR 300 EUR
Nelaimingi atsitikimai 1000 EUR 2000 EUR 3000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 1000 EUR 2000 EUR 3000 EUR
Užsisakyti „C supreme“ Užsisakyti „C prime“ Sužinoti daugiau

C supreme

Draudžiamos rizikos Draudimo suma per 12 mėnesių laikotarpį nuo pirmojo draudžiamojo įvykio
Turto (transporto priemonės) draudimas 1000 EUR
Eismo įvykio (avarijos) rizika 100 EUR
Nelaimingi atsitikimai 1000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 1000 EUR
Užsisakyti „C supreme“

C prime

Draudžiamos rizikos Draudimo suma per 12 mėnesių laikotarpį nuo pirmojo draudžiamojo įvykio
Turto (transporto priemonės) draudimas 2000 EUR
Eismo įvykio (avarijos) rizika 200 EUR
Nelaimingi atsitikimai 2000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 2000 EUR
Užsisakyti „C prime“

X Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma per 12 mėnesių laikotarpį nuo pirmojo draudžiamojo įvykio
Turto (transporto priemonės) draudimas 3000 EUR
Eismo įvykio (avarijos) rizika 300 EUR
Nelaimingi atsitikimai 3000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 3000 EUR
Sužinoti daugiau

Pirkinių draudimas

C prime

C supreme

X Infinite

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, apiplėšimas ar sugadinimas, kuris atsirado per 180 dienų nuo prekės įsigijimo momento (išskaita 50 EUR) 10 000 EUR / 1000 EUR 20 000  EUR / 1500 EUR 40 000 EUR / 1500 EUR
Pristatymo rizika - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Pratęsta garantija (prekės kaina ne mažesnė kaip 100 EUR) - 1000 EUR / 1000 EUR 1000 EUR / 1000 EUR
Kainos apsauga (kainų skirtumas ne mažesnis kaip 20 EUR) 300 EUR / 300 EUR 500 EUR / 500 EUR 1500 EUR / 1500 EUR
Užsisakyti „C supreme“ Užsisakyti „C prime“ Sužinoti daugiau

C supreme

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, apiplėšimas ar sugadinimas, kuris atsirado per 180 dienų nuo prekės įsigijimo momento (išskaita 50 EUR) 10 000 EUR / 1000 EUR
Pristatymo rizika -
Pratęsta garantija (prekės kaina ne mažesnė kaip 100 EUR) -
Kainos apsauga (kainų skirtumas ne mažesnis kaip 20 EUR) 300 EUR / 300 EUR
Užsisakyti „C supreme“

C prime

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, apiplėšimas ar sugadinimas, kuris atsirado per 180 dienų nuo prekės įsigijimo momento (išskaita 50 EUR) 20 000  EUR / 1500 EUR
Pristatymo rizika 500 EUR / 500 EUR
Pratęsta garantija (prekės kaina ne mažesnė kaip 100 EUR) 1000 EUR / 1000 EUR
Kainos apsauga (kainų skirtumas ne mažesnis kaip 20 EUR) 500 EUR / 500 EUR
Užsisakyti „C prime“

X Infinite

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, apiplėšimas ar sugadinimas, kuris atsirado per 180 dienų nuo prekės įsigijimo momento (išskaita 50 EUR) 40 000 EUR / 1500 EUR
Pristatymo rizika 500 EUR / 500 EUR
Pratęsta garantija (prekės kaina ne mažesnė kaip 100 EUR) 1000 EUR / 1000 EUR
Kainos apsauga (kainų skirtumas ne mažesnis kaip 20 EUR) 1500 EUR / 1500 EUR
Sužinoti daugiau

Su „C supreme“, „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėms

  • Kiekvienas pirkinys yra apdraustas nuo vagystės ar sugadinimo rizikos 180 dienų nuo pirkinio įsigyjimo.
  • Kainos apsauga – jeigu per 30 dienų nuo pirkinio įsigijimo dienos tas pats pardavėjas sumažina tos pačios prekės kainą, ir šis skirtumas yra lygus arba didesnis nei 20 EUR, mes kompensuosime šį kainos skirtumą. Kainos apsauga galioja visame pasaulyje.
photo

Su „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėms


Su šiomis kortelėmis pirktiems elektros prietaisams suteikiama papildoma vienerių metų garantija pasibaigus gamintojo garantijai. Remonto ar keitimo rizika galioja taip pat, kaip nurodyta gamintojo garantijoje.
photo

Su „C prime“ ir „X Infinite“ kortelėms


Jei prekė nebuvo pristatyta per 90 dienų nuo pirkimo ir apmokėjimo momento, jums bus kompensuota pirkinio kaina. Draudimo apsauga galioja prekėms, už kurias gavote prekių išsiuntimo patvirtinimą, taip pat pardavėjo atsisakymą grąžinti už prekes sumokėtą sumą.
photo

Užsisakyk C kortelę neišėjęs iš namų

Tapk „Citadele“ klientu nuotoliniu būdu jau šiandien.

Interneto banku ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis galėsi naudotis iškart.

Kortelę gausi paštu per 5 darbo dienas.

photo
photo
photo

Jau esi klientas?

Užsisakyk naują C kortelę mobiliojoje
programėlėje arba interneto banke

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Prieš keliaudami sužinokite svarbią informaciją
Vėluojantis, sugadintas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– vėlavimas pristatyti bagažą į kelionės paskirties vietą ilgiau nei 2 valandas,
– bagažo praradimas, vagystė ar sugadinimas dėl vežėjo kaltės.

„Balcia“ dengiamos išlaidos: 
– išlaidos būtiniausioms, higieninėms prekėms, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;
– faktinė bagažo vertė, taikant 15 % nusidėvėjimą per metus, pradedant antraisiais metais; 

Svarbu:
– Nuostoliai, kuriuos jau padengė oro transporto bendrovė, nedengiami.  
– Norėdami gauti draudimo išmoką, turite kreiptis į oro uostą ir paprašyti dokumento, patvirtinančio, kad bagažas vėlavo, buvo sugadintas arba prarastas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus: 
– patvirtinimo dokumentą apie bagažo vėlavimą, sugadinimą arba praradimą; 
– bagažo bilietą;  
– kvitus, patvirtinančius būtiniausių daiktų įsigijimą, kuriuos įsigijote vietoj vėluojančiame bagaže buvusių daiktų (jei bagažas vėlavo);
– sugadinto bagažo nuotrauką, nurodant sugadinto bagažo įsigijimo metus bei kainą; remonto atveju reikia pateikti remonto išlaidas patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Atidėtas skrydis

Draudžiamieji įvykiai:
– reguliaraus skrydžio atidėjimas arba atšaukimas dėl nuo kliento nepriklausančių priežasčių (techninių problemų, oro sąlygų);  
– skrydžių nesuderinamumas, pavyzdžiui, jei dėl pirmojo skrydžio atidėjimo praleidžiami jungiamieji skrydžiai. 

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
maitinimas, apgyvendinimas viešbutyje, vykimas į viešbutį ir atgal (dienos limitas 100 EUR)
skrydžių nesuderinamumo atveju — viešbučio išlaidos, kitos su transportu susijusios išlaidos (dienos limitas 100 EUR).
Teikiant prašymą išmokėti draudimo išmoką svarbu susisiekti su vežėju, kad šis pateiktų pažymą, patvirtinančią, jog skrydis buvo atšauktas arba atidėtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
jei skrydis atidedamas arba atšaukiamas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietų arba įlaipinimo kortelės kopiją;
– maitinimo, transporto ir viešbučio išlaidas patvirtinančius kvitus. 

Jei nesutampa vieno skrydžio atvykimo ir kito skrydžio išvykimo laikas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietus (naujai įsigyto bilieto kopiją, nepanaudoto bilieto arba įlaipinimo kortelės kopiją);
– naujų bilietų pirkimo kvitus;
– viešbučio išlaidų, patirtų tarp skrydžių, kvitus, jei buvo naudojamasi tokiomis paslaugomis.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Civilinės atsakomybės draudimas

Norėdami pateikti prašymą gauti civilinės atsakomybės draudimo išmoką, turite turėti trečiosios šalies pretenziją.

Draudžiamieji įvykiai:
– žala, padaryta trečiosios šalies sveikatai ar turtui dėl jūsų ar jūsų vaiko veiksmų arba neveikimo.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– skubi medicininė pagalba trečiajai šaliai;
– sugadinto turto remontas arba pakeitimas;
– gelbėjimo išlaidos;
– teisminio nagrinėjimo išlaidos.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– trečiosios šalies pretenziją (kopiją) jos nuostoliams padengti;
– valstybinės teisėsaugos institucijos patvirtinimą, kad incidentas įvyko;
– įvykio liudininkų pasakojimus arba bet kokius kitus įvykį patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Incidentas įvyko pasibaigus gamintojo garantijai

Apdraudžiame bet kokį gamintojo garantijoje nurodytą elektroninio prietaiso defektą, kuris staiga ir netikėtai atsiranda per vienus metus nuo gamintojo garantijos pabaigos, bet ne vėliau kaip per 3 (trejus) metus nuo prietaiso įsigijimo.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:  
– pirkimo kvitą;  
– gamintojo garantinius dokumentus;  
– remonto įmonės defekto patvirtinimą.  
– Jei pirkinį galima suremontuoti, pateikite dokumentą, patvirtinantį mokėjimą remontą atlikusiai įmonei. 

 

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Sumažėjo prekės kaina

Jei atsiskaitydami „C prime“ kortele įsigijote prekę, kuri per 30 (trisdešimt) dienų atpinga, ir kaina sumažėja daugiau nei 20 eurų, draudimas kompensuoja šį kainų skirtumą.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– pirkimo kvitą;
– pranešimą, nuotrauką, ekrano nuotrauką iš kitos mažmeninės arba internetinės parduotuvės, kurioje nurodyta prekės kaina pirkimo dieną;

    ir (arba)

– mažmeninės arba internetinės parduotuvės pranešimą, nuotrauką, ekrano nuotrauką, kurioje nurodomas išpardavimo laikotarpis (pradžios ir pabaigos datos) arba kainos sumažinimo data nepraėjus 30 (trisdešimčiai) dienų nuo pirkimo dienos.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Negalite išvykti į suplanuotą kelionę arba kelionę tenka nutraukti

Draudžiamieji įvykiai:
– sunkios ligos, nelaimingi atsitikimai, lėtinių ligų paūmėjimai, mirtis;
– teroro išpuoliai, atšaukti koncertai, nėštumo komplikacijos;
– būtinybė atvykti į teismą; jei reikia dalyvauti dėl kliento turtui padarytų nuostolių;
– jei kelionė nutraukiama dėl sunkios šeimos nario ligos, nelaimingo atsitikimo, lėtinių ligų paūmėjimo, mirties; teroro išpuolių.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– su užsakyta kelione susijusios išlaidos (lėktuvo bilietai, apgyvendinimas, transporto priemonės nuoma, bilietai į teatrą ar koncertą, jei keliaujama gyvenamosios vietos šalyje);
– nutraukimo atveju – naujų bilietų pirkimo, nepanaudotų nakvynių išlaidas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– anuliavimo ar atšaukimo priežastį patvirtinančius dokumentus (pvz., medicininius dokumentus, gydytojo pažymą);
– šeimos narių atveju – giminystės ryšį patvirtinančius dokumentus;
– kelionės išlaidas patvirtinančius dokumentus (apgyvendinimo, bilietų išlaidas, automobilio nuomos sutartis), sutartį su kelionių organizatoriumi (jei tokia yra);
– jei kelionė buvo nutraukta – naujus bilietus ir apmokėjimą patvirtinančius dokumentus;
– jei nelaimingas atsitikimas įvyko kelionės metu jūsų gyvenamojoje šalyje – informaciją apie nuolatinę (oficialią) gyvenamąją vietą.

! Kelionės atšaukimo rizika taip pat galioja kelionėms jūsų gyvenamojoje šalyje.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Daugiau klausimų
Prieš keliaudami sužinokite svarbią informaciją
Vėluojantis, sugadintas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– vėlavimas pristatyti bagažą į kelionės paskirties vietą ilgiau nei 2 valandas,
– bagažo praradimas, vagystė ar sugadinimas dėl vežėjo kaltės.

„Balcia“ dengiamos išlaidos: 
– išlaidos būtiniausioms, higieninėms prekėms, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;
– faktinė bagažo vertė, taikant 15 % nusidėvėjimą per metus, pradedant antraisiais metais; 

Svarbu:
– Nuostoliai, kuriuos jau padengė oro transporto bendrovė, nedengiami.  
– Norėdami gauti draudimo išmoką, turite kreiptis į oro uostą ir paprašyti dokumento, patvirtinančio, kad bagažas vėlavo, buvo sugadintas arba prarastas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus: 
– patvirtinimo dokumentą apie bagažo vėlavimą, sugadinimą arba praradimą; 
– bagažo bilietą;  
– kvitus, patvirtinančius būtiniausių daiktų įsigijimą, kuriuos įsigijote vietoj vėluojančiame bagaže buvusių daiktų (jei bagažas vėlavo);
– sugadinto bagažo nuotrauką, nurodant sugadinto bagažo įsigijimo metus bei kainą; remonto atveju reikia pateikti remonto išlaidas patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Atidėtas skrydis

Draudžiamieji įvykiai:
– reguliaraus skrydžio atidėjimas arba atšaukimas dėl nuo kliento nepriklausančių priežasčių (techninių problemų, oro sąlygų);  
– skrydžių nesuderinamumas, pavyzdžiui, jei dėl pirmojo skrydžio atidėjimo praleidžiami jungiamieji skrydžiai. 

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
maitinimas, apgyvendinimas viešbutyje, vykimas į viešbutį ir atgal (dienos limitas 100 EUR)
skrydžių nesuderinamumo atveju — viešbučio išlaidos, kitos su transportu susijusios išlaidos (dienos limitas 100 EUR).
Teikiant prašymą išmokėti draudimo išmoką svarbu susisiekti su vežėju, kad šis pateiktų pažymą, patvirtinančią, jog skrydis buvo atšauktas arba atidėtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
jei skrydis atidedamas arba atšaukiamas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietų arba įlaipinimo kortelės kopiją;
– maitinimo, transporto ir viešbučio išlaidas patvirtinančius kvitus. 

Jei nesutampa vieno skrydžio atvykimo ir kito skrydžio išvykimo laikas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietus (naujai įsigyto bilieto kopiją, nepanaudoto bilieto arba įlaipinimo kortelės kopiją);
– naujų bilietų pirkimo kvitus;
– viešbučio išlaidų, patirtų tarp skrydžių, kvitus, jei buvo naudojamasi tokiomis paslaugomis.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Civilinės atsakomybės draudimas

Norėdami pateikti prašymą gauti civilinės atsakomybės draudimo išmoką, turite turėti trečiosios šalies pretenziją.

Draudžiamieji įvykiai:
– žala, padaryta trečiosios šalies sveikatai ar turtui dėl jūsų ar jūsų vaiko veiksmų arba neveikimo.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– skubi medicininė pagalba trečiajai šaliai;
– sugadinto turto remontas arba pakeitimas;
– gelbėjimo išlaidos;
– teisminio nagrinėjimo išlaidos.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– trečiosios šalies pretenziją (kopiją) jos nuostoliams padengti;
– valstybinės teisėsaugos institucijos patvirtinimą, kad incidentas įvyko;
– įvykio liudininkų pasakojimus arba bet kokius kitus įvykį patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Incidentas įvyko pasibaigus gamintojo garantijai

Apdraudžiame bet kokį gamintojo garantijoje nurodytą elektroninio prietaiso defektą, kuris staiga ir netikėtai atsiranda per vienus metus nuo gamintojo garantijos pabaigos, bet ne vėliau kaip per 3 (trejus) metus nuo prietaiso įsigijimo.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:  
– pirkimo kvitą;  
– gamintojo garantinius dokumentus;  
– remonto įmonės defekto patvirtinimą.  
– Jei pirkinį galima suremontuoti, pateikite dokumentą, patvirtinantį mokėjimą remontą atlikusiai įmonei. 

 

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Sumažėjo prekės kaina

Jei atsiskaitydami „C prime“ kortele įsigijote prekę, kuri per 30 (trisdešimt) dienų atpinga, ir kaina sumažėja daugiau nei 20 eurų, draudimas kompensuoja šį kainų skirtumą.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– pirkimo kvitą;
– pranešimą, nuotrauką, ekrano nuotrauką iš kitos mažmeninės arba internetinės parduotuvės, kurioje nurodyta prekės kaina pirkimo dieną;

    ir (arba)

– mažmeninės arba internetinės parduotuvės pranešimą, nuotrauką, ekrano nuotrauką, kurioje nurodomas išpardavimo laikotarpis (pradžios ir pabaigos datos) arba kainos sumažinimo data nepraėjus 30 (trisdešimčiai) dienų nuo pirkimo dienos.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Negalite išvykti į suplanuotą kelionę arba kelionę tenka nutraukti

Draudžiamieji įvykiai:
– sunkios ligos, nelaimingi atsitikimai, lėtinių ligų paūmėjimai, mirtis;
– teroro išpuoliai, atšaukti koncertai, nėštumo komplikacijos;
– būtinybė atvykti į teismą; jei reikia dalyvauti dėl kliento turtui padarytų nuostolių;
– jei kelionė nutraukiama dėl sunkios šeimos nario ligos, nelaimingo atsitikimo, lėtinių ligų paūmėjimo, mirties; teroro išpuolių.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– su užsakyta kelione susijusios išlaidos (lėktuvo bilietai, apgyvendinimas, transporto priemonės nuoma, bilietai į teatrą ar koncertą, jei keliaujama gyvenamosios vietos šalyje);
– nutraukimo atveju – naujų bilietų pirkimo, nepanaudotų nakvynių išlaidas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– anuliavimo ar atšaukimo priežastį patvirtinančius dokumentus (pvz., medicininius dokumentus, gydytojo pažymą);
– šeimos narių atveju – giminystės ryšį patvirtinančius dokumentus;
– kelionės išlaidas patvirtinančius dokumentus (apgyvendinimo, bilietų išlaidas, automobilio nuomos sutartis), sutartį su kelionių organizatoriumi (jei tokia yra);
– jei kelionė buvo nutraukta – naujus bilietus ir apmokėjimą patvirtinančius dokumentus;
– jei nelaimingas atsitikimas įvyko kelionės metu jūsų gyvenamojoje šalyje – informaciją apie nuolatinę (oficialią) gyvenamąją vietą.

! Kelionės atšaukimo rizika taip pat galioja kelionėms jūsų gyvenamojoje šalyje.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Kur kreiptis įvykus draudiminiam įvykiui?

photo

Susisiekite su „SE Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi skambindami telefonu (+370) 52050100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Paraiška internetu