Pereiti į puslapio turinį

Pasiūlymų ir skundų nagrinėjimas

Bet kuris esamas ar potencialus klientas gali pateikti pasiūlymą ar skundą apie savo patirtį su „Citadele“ banku jam patogiu būdu:

Pildant užklausą interneto banke Interneto bankas > Prašymai > Laisvos formos prašymas bankui
Per mobiliosios programėlės pokalbių langą
Atidarius mob. programėlę ir paspaudus pokalbių ikonėlę viršutiniame kairiajame kampe
Per mūsų svetainę
Siųsti žinutę
El. paštu
info@citadele.lt
Paštu
Upės g. 21-1, LT-08128 Vilnius
Asmeniškai
Bet kuriame „Citadele“ banko klientų aptarnavimo skyriuje
Skambinant telefonu
+370 5 221 9091

Laiške nurodyk:

  • Savo vardą ir pavardę. Jei atstovauji įmonę, nurodyk įmonės pavadinimą.
  • Asmens kodą arba gimimo datą. Jei atstovauji įmonę, nurodyk įmonės registracijos numerį.
  • Kontaktinę informaciją.
  • Pasiūlymą  ar skundą.
  • Pageidaujamą susisiekimo būdą norint gauti atsakymą.

Pabrėžiame, kad kreipiantis el. paštu, Jums galėsime pateikti tik bendro pobūdžio informaciją. Tinkamą pagalbą ir atsakymus į klausimus galėsime suteikti tik skundą gavus identifikuotu kanalu (pildant užklausą interneto banke, per mobiliosios programėlės pokalbių langą, asmeniškai atvykus į padalinį ar telefonu).

Klientų skundus dėl banko veiksmų, bankas išnagrinėja ir raštu atsako Klientui ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai dėl priežasčių, kurių bankas negali kontroliuoti, atsakymo neįmanoma pateikti per 15 darbo dienų, bankas išsiunčia negalutinį atsakymą ir nurodo atsakymo į skundą vėlavimo priežastis ir terminą, iki kurio klientui bus atsiųstas galutinis atsakymas. Galutinio atsakymo pateikimo terminas negali viršyti 35 darbo dienų.

Skundai dėl „Citadele“ banko, kaip tarpininko, suteiktų draudimo paslaugų per 5 darbo dienas elektroniniu būdu perduodami draudikui.

Jei pranešimui įvertinti reikės papildomos informacijos arba daugiau laiko, susisieksime.

Skundus nagrinėjame nemokamai.

Tirdami kiekvieną skundą siekiame objektyvumo ir teisingumo, tačiau, jei gautas atsakymas tavęs netenkina, turi teisę kreiptis į Lietuvos banką (Lietuvos banko elektroninę vartojimo ginčų nagrinėjimo sistemą – www.lb.lt/gincu-sistema, taip pat naudojant nuorodą į šią elektroninę sistemą – www.lb.lt/lt/spreskite-ginca-su-finansiniu-paslaugu-teikeju).

Tavo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas.

Siųsti žinutę

chat logo