Pereiti į puslapio turinį

Konsultantas (-ė)

Ieškome kvalifikuoto (-os) ir energingo (-os) kolegos (-ės) į savo komandą. Prisijunk prie mūsų!

Kandidatuok dabar

Papildomos naudos

Citadele yra priešakyje iš naujo apibrėžiant bankininkystę Baltijos šalyse, skatinant inovacijas bei kuriant augimo galimybes. Štai kas laukia tavęs tapus mūsų komandos dalimi:

icon

Papildomos atostogų dienos

Skirk laiko atgauti jėgas –tam skirtos keturios papildomos atostogų dienos, ir viena papildoma diena savanorystei, kad galėtum prisidėti prie rūpimų iniciatyvų.

icon

Hibridinis darbo modelis

Mėgaukis lankstumu, kuris tinka tavo gyvenimo būdui – iki 50% laiko dirbk iš namų ar ofiso, priklausomai nuo tavo užimamos pozicijos ir atsakomybių.

icon

Lanksčios darbo valandos

Pradėk darbo dieną patogiu metu – ar tai būtų 8:00 ar 9:30, pasirinkimas tavo.

icon

Užsiėmimai gerai savijautai

Tavo gerovė yra mūsų prioritetas. Nuo jogos užsiėmimų ir funkcinių treniruočių iki masažo kėdžių ir vaisių ofise, mūsų iniciatyvus sukurtos padėti tau palaikyti puikią fizinę ir psichinę sveikatą. 

icon

Nuolatinis mokymasis

Tavo augimas augina ir mūsų sėkmę. Praėjusiais metais mūsų kolegos praleido 11 100 valandų įvairiuose mokymuose, tobulindami savo įgūdžius ir žengdami į priekį savo karjeros kelyje.

icon

Specialūs mūsų produktų pasiūlymai klientams

Jau esi mūsų klientas ar svarstai juo tapti? Mėgaukis specialiais pasiūlymais mūsų banko produktams, taip pat ir C Prime mokėjimo kortele be mėnesinio mokesčio.

Daugiau apie siūlomą poziciją

icon

Susipažink su pozicijos aprašymu

  • Konsultuoti privačius banko klientus, siekiant suprasti jų poreikius ir pasiūlyti tinkamiausius finansinius - mokėjimų, kortelių, vartojimo kreditų, draudimo bei taupymo ir kt. - sprendimus

  • Proaktyviai pristatyti banko produktus ir paslaugas, pabrėžiant jų privalumus bei suteikiamas galimybes esamiems ir potencialiems klientams

  • Nuosekliai dirbti siekiant asmeninių ir komandos pardavimo tikslų, nuolat ieškant naujų galimybių ir sprendimų klientams

  • Atsakingai tvarkyti duomenis banko sistemose – registruoti, atnaujinti ir saugoti pagal nustatytus reikalavimus

  • Mėnesinis darbo užmokestis nuo 1600 iki 1900 EUR (neatskaičius mokesčių)

icon

Susipažink su keliamais reikalavimais

  • Esi įgijęs (-usi) aukštesnįjį/ aukštąjį išsilavinimą  

  • Turi patirties pardavimų, klientų aptarnavimo ar finansų srityje (privalumas)  

  • Mėgsti bendrauti ir esi komunikabilus (-i) - gebi kurti pasitikėjimą, aiškiai dėstyti mintis ir įtikinamai argumentuoti  

  • Tave motyvuoja galimybė matyti savo darbo poveikį ir pasiektus rezultatus  

  • Moki dirbti savarankiškai, laikydamasis (-i) aiškios struktūros ir terminų  

  • Pasižymi pozityvumu, iniciatyvumu, atsakingumu bei 
atvirumu naujovėms  

  • Gebi greitai įsisavinti žinias bei priimti sprendimus  

  • Turi geras rusų ir/ arba anglų kalbos žinias 
(privalumas)  

Atrodo, kad tai galėtum būti tu?

Kandidatuok ir prisijunk prie daugiau nei 1300 čempionų Baltijos šalyse.

Mūsų atrankos procesas

Norime būti tikri, kad žinosi, ko tikėtis atrankos proceso metu. Jei turėsi papildomų klausimų ar abejonių, vienas iš mūsų atrankos specialistų tau padės.

image

Kandidatavimas

Kandidatų peržiūra dažniausiai pradedama prabėgus 2 savaitėms po darbo skelbimo paviešinimo. Šiuo laikotarpiu paprastai neinformuojame apie progresą.

image

CV peržiūra

Susisieksime su tavimi nepaisant rezultato. Jei dar negavai atsakymo, vadinasi vis dar peržiūrime kandidatus.

image

Interviu

Priklausomai nuo pozicijos, paprastai vyksta 1-2 pokalbiai su skirtingais specialistais (atrankų specialistu, samdančiu vadovu ar net visa komanda). Kartais atrankos proceso metu prašome atlikti ir techninę užduotį.

image

Sprendimas

Mes visada pasidaliname grįžtamuoju ryšiu ir sprendimu. Jei sprendimas teigiamas, papildomai atliekame saugumo patikrą ir (kartais) prašome rekomendacijų. Jei viskas gerai, pateikiame pasiūlymą tikėdamiesi, kad prisijungsi prie mūsų kurti galimybes kartu.