Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Kaip galime padėti e. sąskaitų apmokėjimo klausimais?

Kaip aktyvinti e. sąskaitų automatinio apmokėjimo funkciją?

Užsakius e. sąskaitos paslaugą  jūsų gautos e. sąskaitos bus apmokėtos automatiškai, pervedant lėšas iš jūsų sąskaitos į e. sąskaitos gavėjo sąskaitą

1. Prisijunkite prie interneto banko.
2. Eikite į Mokėjimai > E. sąskaitos

3. Pasirinkite Sukurti naują sutartį
4. Iš sąrašo pasirinkite paslaugų teikėją. Jei norimo paslaugų teikėjo sąraše nėra, vadinasi, ta įmonė nesiūlo e. sąskaitų  paslaugų. Tokiu atveju naudokitės banko siūloma periodinio  mokėjimo paslauga arba patys apmokėkite sąskaitą interneto banke.

5. Įveskite reikiamus duomenis ir išsaugokite juos, patvirtindami turima identifikacijos priemone.
6. Įsitikinkite, kad sudarant sutartį su konkrečia įmone buvo nurodytas įmonės mokėjimo kodas.

Informacija apie sudarytą sutartį bus pateikta toje pačioje dalyje Mokėjimai > E. sąskaitos > Sutartys. Atkreipkite dėmesį, kad sutarties sumos, limito, kt. keisti negalėsite, tačiau galėsite sutartį nutraukti ir sudaryti naują.

E. sąskaitos mokėjimo nurodymo pakeitimai bus atlikti per tris (3) darbo dienas nuo nurodymo gavimo banke dienos.

Jums nebereikės rūpintis, kad sąskaita būtų apmokėta laiku!

Jei nesinaudojate „Citadele“ interneto banku, dėl šios paslaugos galite kreiptis į „Citadele“ klientų aptarnavimo skyrių.

Periodinio sąskaitų apmokėjimo sąlygos

Ar jūs radote atsakymą?