Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Ar jūs esate privatus „Citadele“ klientas?

Ar pirmą kartą norite įsidiegti MobileSCAN (iki šiol nenaudojote šios prisijungimo priemonės)?

Kur norite pakartotinai aktyvuoti „MobileSCAN“?

Kaip iš naujo aktyvuoti „MobileSCAN“ programėlėje, jei jau anksčiau naudojau „MobileSCAN“?

Jei „Citadele“ banko programėlė buvo perkelta iš senojo įrenginio arba atkurta iš atsarginės kopijos, ją reikia pašalinti ir iš naujo atsisiųsti iš „App Store“ arba „Google Play“.

Norėdamas aktyvuoti „MobileSCAN“ telefone, turėsi patvirtinti savo tapatybę asmenuke (selfie) ir asmens dokumentu (ID kortele arba pasu).

Pirmiausia atidaryk „Citadele“ banko programėlę ir pasirink „Prisijungti“.

Įvesk savo naudotojo vardą ir asmens kodą arba telefono numerį, tada paspausk „Tęsti“. Jei neatsimeni savo naudotojo vardo, pasižiūrėk čia.

Atmink, kad įvestas telefono numeris turi sutapti su tuo, kuris nurodytas tavo kontaktinėje informacijoje.

Tu būsi nukreiptas į „MobileSCAN“ aktyvavimo ekraną. Paspausk „Tęsti“.

Sek instrukcijas telefone – viskas bus paruošta naudojimui vos po kelių žingsnių!

Ar jūs radote atsakymą?