Jei pamiršai „MobileSCAN“ PIN kodą ir negali prisijungti prie „Citadele“ programėlės, privalai atsijungti ir iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje. Bankas niekur nesaugo tavo „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti negalime. Norėdamas atsijungti nuo „MobileSCAN“:
1) atidaryk programėlę ir paspausk „MobileSCAN“;
2) ekrano viršuje dešinėje pusėje paspausk „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą;
3) atidaryk įrenginio informaciją ir paspausk „Atjungti šį MobileSCAN įrenginį“.
Kad iš naujo įdiegtum „MobileSCAN“, jei turi privataus kliento sąskaitą banke, „MobileSCAN“ aktyvinti gali tik programėlėje:

1. Spausk „Prisijungti“.

2. Įvesk interneto banko prisijungimo vardą ir slaptažodį.

3. „MobileSCAN“ aktyvinimas prasidės automatiškai.

4. Įsitikink, kad telefono numeris yra tavo ir spausk „Gauti SMS“.

5. Įvesk kodą, kurį gavai SMS žinute.

6. Sugalvok ir įvesk savo naują 5-ių skaitmenų PIN kodą, kitame žingsnyje įvesk naują PIN kodą dar kartą.

7. Aktyvink biometrinių duomenų naudojimą (piršto antspaudo, veido ar akies rainelės atpažinimo) „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, jei tavo telefone yra tokia galimybė ir esi aktyvinęs biometrinių duomenų naudojimą kaip telefono atrakinimo būdus.

8. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!
Atkreipiame tavo dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei nori padidinti operacijų limitus, turi asmeniškai atvykti į banko skyrių arba užpildyti prašymą interneto banke, išskyrus atvejus, kai įrenginys yra nesaugus.
Jei valdai kito asmens sąskaitas (neturi nuosavos „Citadele“ sąskaitos), tuomet norėdamas iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ turėsi atvykti į banko skyrių ir turėti su savimi seną „MobileSCAN“ licenciją.