Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar žinote savo interneto banko naudotojo vardą?

Ar žinote savo interneto banko prisijungimo slaptažodį?

Kaip atnaujinti interneto banko slaptažodį?

Jei pamiršote slaptažodį, jį atnaujinti galite nuotoliniu būdu (šiuo metu įmanoma tik naudojantis kodų kortele ir PIN kodų generatoriumi).

1. Eikite į interneto banko prisijungimo puslapį ir spauskite „Pamiršote slaptažodį?“.

2. Įveskite savo prisijungimo (naudotojo) vardą ir mobiliojo telefono numerį. Primename, kad jūsų telefono numeris turi sutapti su banke registruotu telefono numeriu (t. y. nurodytu kliento informacijoje). Taip pat atkreipiame jūsų dėmesį, kad, jei jūsų telefono numeris keitėsi ir jūs apie tai nuotoliniu būdu informavote banką 7-ių dienų bėgyje, slaptažodžio atnaujinti nuotoliniu būdu negalėsite.

3. Jūsų registruotu ir įrašytu telefono numeriu jums bus atsiųsta tekstinė (SMS) žinutė su vienkartiniu prisijungimo kodu.

4. Gavę šią žinutę, atitinkamame laukelyje lange įveskite kodą.

5. Pakartokite SMS žinute gautą kodą ir pasirinkite naują slaptažodį.

 

 

 

 

 

Jei negaunate SMS žinutės slaptažodžiui atblokuoti, naudokite vieną iš toliau nurodytų būdų ir patikrinkite banke įregistruotus savo kontaktinius duomenis:

  1. Paskambinkite mums telefonu +370 5 221 9091;
  2. Apsilankykite artimiausiame banko skyriuje, su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu neturite ar negalite naudotis kodų kortele arba PIN kodų generatoriumi, apsilankykite banko skyriuje (su savimi turėkite asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę), ir jums bus išduota nauja kodų kortelė. Tačiau jei jūsų PIN kodų generatorius buvo užblokuotas dėl to, kad įvedėte neteisingą kodą, skambinkite mums telefonu  +370 5 221 9091.

Ar jūs radote atsakymą?