Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Kaip pakeisti mokėjimo kortelę interneto banke?

Kortelė keičiama, jei užsisakote tą pačią kortelę ir nekeičiate turimos sąskaitos.

Kortelė gali būti keičiama, jei:

  • kortelė buvo pavogta;
  • kortelę pamėtėte;
  • užmiršote kortelės PIN kodą;
  • palikote kortelę bankomate;
  • baigėsi kortelės galiojimo laikas;
  • pasikeitė kortelės turėtojo vardas ir (arba) pavardė;
  • kortelė buvo pažeista;
  • kyla įtarimų dėl sukčiavimo;
  • kortelės negavote (bako skyriuje / paštu).

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, prisijunkite prie interneto banko, spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti turimą kortelę“, privalote užpildyti visus reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar informacija yra teisinga ir, jei reikalinga, pataisykite ją.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės ir, jei įvedėte neteisingą informaciją, matysite įspėjimą. Jei matote įspėjimą, susiraskite teisingą informaciją ir pataisykite ją.

Įvedę savo duomenis, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi savo prisijungimo priemone. Аr prašymas buvo pateiktas, visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Ar jūs radote atsakymą?

Norėdami išspręsti problemą, susisiekite su mumis

Kad galėtumėme tiksliai atsakyti į jūsų klausimus, susisiekite su mumis telefonu +370 5 221 9091.
Skambučio metu mes patvirtinsime jūsų tapatybę ir įsitikinsime, kad jūs esate sąskaitos sąvininkas. Patikrinę mūsų sistemose turimą informaciją mes galėsime pateikti išsamesnį atsakymą į jūsų klausimą.

Ar jūs radote atsakymą?