„Citadele“ verslo portalas

Kaip elgtis, jei nepavykta prisijungti prie Verslo portalo?

Jei esi įmonę atstovaujantis darbuotojas ir negali prisijungti prie Verslo portalo naudodamasis internetine bankininkyste, atlik šiuos veiksmus:

  • Paklausk įgaliotojo pasirašyti asmens arba patikrink, ar internetinės bankininkystės sutartimi tau suteikta prieigos teisė prie įmonės sąskaitų ir trečiųjų šalių svetainių.
    Prie Verslo portalo gali prisijungti tik tie naudotojai, kuriuos įmonė įgaliojo jos vardu prisijungti prie trečiųjų šalių ir banko interneto svetainių.
  • Įmonės vadovas ir (arba) įgaliotas pasirašyti asmuo turi pateikti laisvos formos prašymą interneto banke, kuriame turi būti nurodyta, kuris naudotojas turi turėti atitinkamas teises identifikuoti save įmonės vardu trečiųjų šalių ir bankų interneto svetainėse.
  • Jei atlikęs pirmuosius du veiksmus vis dar negali prisijungti prie Verslo portalo, padaryk prisijungimo sesijos ekrano nuotraukas ir susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Jei esi fizinis asmuo ir užsiimi ūkine veikla (savarankiškai dirbantis asmuo) ir tau nepavyko prisijungti, internetinėje bankininkystėje pateik laisvos formos prašymą ir jame informuok mus apie savo statusą ir prašymą prisijungti prie Verslo portalo.

Ar radai atsakymą į klausimą?