Phone POS

Kai bandau atlikti atsiskaitymo operaciją ir priliesti mokėjimo kortele išmanųjį telefoną, telefonas nereaguoja, o po kurio laiko parodomas pranešimas „Operacijos laikas baigėsi“. Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo?

  1. Įsitikinkite, kad kortelė turi bekontakčio atsiskaitymo funkciją (tai rodo piktograma).
  2. Įsitikinkite, kad įrenginyje įjungtas NFC modulis.
  3. Įsitikinkite, kad kortelė priglausta prie NFC modulio vietos jūsų įrenginyje. Daugiau informacijos rasite: Programėlės „tapXphone“ naudotojo vadovas > Mokėjimų priėmimas. NFC moduliai įprastai yra montuojami įrenginių nugarėlėse. Populiariausiuose „Samsung“ mob. įrenginiuose NFC modulius rasite šiose vietose.
  4. Gali būti, kad jūsų įrenginio apsauginis dėklas blokuoja NFC signalą, todėl nuimkite jį ir pakartokite operaciją.
  5. Įsitikinkite, kad kortelė nebuvo per greitai patraukta iš NFC modulio skaitymo lauko.
  6. Gali būti sugadintas ir pačios kortelės bekontaktis funkcionalumas (pasiteiraukite kliento, kaip jo kortelė veikia kituose mokėjimo skaitytuvuose).
  7. Gali būti pažeistas jūsų mobiliojo įrenginio NFC modulis. Galite pabandyti įdiegti trečiosios šalies programėlę, skirtą nuskaityti NFC žymas ir patikrinti įrenginio NFC veikimą.
     

Ar radai atsakymą į klausimą?