Naujam klientui

Dokumentai, kuriuos turėtų pateikti norintys užmegzti dalkyinius santykius

Tapti banko „Citadele“ klientu galite tapti Jums patogiausiu būdu – nuotoliniu būdu arba atvykus į Banko padalinį.

Atvykus į Banko padalinį, dalykiniams santykiams užmegzti reikia pateikti toliau nurodytus dokumentus.

Juridinis asmuo, kurio registracijos procesas dar nebaigtas (atidaroma laikinoji sąskaita): 

  • Kliento klausimyną.
  • Įmonės steigimo sutartį arba įstatus.
  • Įmonės atstovo asmens tapatybės dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Įregistruotas juridinis asmuo: 

  • Kliento klausimyną.
  • Bendrovės atstovo asmens tapatybės dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę).
  • Tikrųjų naudos gavėjų identifikacinius duomenis.

! Esant reikalui, Bankas, vadovaudamasis rizikos vertinimo rezultatais, gali paprašyti pateikti papildomus dokumentus (pavyzdžiui, lėšų kilmę įrodančius dokumentus, sudėtingą tarpvalstybinę nuosavybės struktūrą turinčių įmonių nuosavybės struktūros dokumentus, sandorius su pagrindiniais verslo partneriais patvirtinančius dokumentus, mokėjimo įstaigos arba elektroninių pinigų įstaigos atveju – AML/CFT , sankcijų politikas bei procedūras ir kt.).

Ar radai atsakymą į klausimą?