Interneto bankas

Kokios yra dažniausios problemos bandant prisijungti prie „Citadele“ interneto banko su Mobile-ID?

Baigėsi seanso galiojimo laikas – ši klaida atsiranda, kai laikotarpis nuo užklausos inicijavimo iki PIN kodo įvedimo yra per ilgas.
Neteisingas PIN kodas – nesijaudinkite, taip gali nutikti bet kam! Atkreipkite į tai dėmesį ir bandykite dar kartą. Atminkite, kad tris kartus iš eilės neteisingai įvedus PIN2 kodą, jums prireiks Mobile-ID PUK kodo, kad jį atblokuotumėte.
Telefonas neįjungtas – įsitikinkite, kad telefonas įjungtas ir jo signalas geras. Jei viskas atrodo gerai, patikrinkite, ar jūsų telefono paslaugos nėra apribotos, pavyzdžiui, dėl neapmokėtų sąskaitų. Jei viskas veikia, palaukite kelias akimirkas ir bandykite dar kartą: gali būti, kad klaidą sukėlė laikinos signalo problemos.
Gaunate klaidą neteisingas vartotojo vardas / slaptažodis.  Jei gaunate šį klaidos pranešimą, patikrinkite, ar įvedėte teisingą interneto banko vartotojo vardą. Norėdami įsitikinti, patikrinkite: Kur galiu rasti savo interneto banko vartotojo vardą? 

Ar radai atsakymą į klausimą?