Prisijungimo priemonės

Ką daryti užsiblokavus „MobileSCAN“?

5 kartus iš eilės įvedus klaidingą „MobileSCAN“ PIN kodą, „MobileSCAN“ prisijungimo priemonė bus blokuojama. Kai „MobileSCAN“ užblokuojama, naudotojas turi iš naujo jį aktyvuoti. Tai galima padaryti savo interneto banke, mobiliojoje programėlėje arba atvykus į banko skyrių su galiojančiu asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu ir savo mobiliuoju įrenginiu, kad iškart būtų galima iš naujo aktyvuoti „MobileSCAN“. Pakartotinai aktyvuojant „MobileSCAN“ nuotoliniu būdu jums bus pritaikyti mažesni limitai. Plačiau apie pakartotinį „MobileSCAN“ aktyvavimą skaitykite „Kaip iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje, jei anksčiau jau naudojau „MobileSCAN“.

Ar radai atsakymą į klausimą?