Prisijungimo priemonės

Ar „MobileSCAN“ galima atjungti?

Taip, galima šiais būdais:

  • „Citadele“ mobiliojoje programėlėje paspaudus „MobileSCAN“ piktogramą atsidariusiame ekrane viršutiniame dešiniajame kampe pamatysite sraigtelio paveikslėlį. Paspaudus jį atsidaro ekranas pavadinimu „MobileSCAN“ įrenginiai, kuriame parodyti visi įrenginiai, kuriuose įdiegta „MobileSCAN“ prisijungimo priemonė (max. galimi 3 įrenginiai). Pasirinkite įrenginį, kuriame norite deaktyvuoti „MobileSCAN“ ir spauskite „Išjungti šį MobileSCAN įrenginį“.  Toliau bus rodomas klausimas „Ar tikrai norite atjungti MobileSCAN?“, paspaudus „Išjungi“ „MobileSCAN“ funkcija bus atjungta.
  • interneto banke skiltyje „Mobiliosios paslaugos“ pasirinkti įrenginį ir spausti „Pašalinti įrenginį“.
  • paskambinti mums tel. +370 5 221 9091.

Atkreipkite dėmesį, kad norint atnaujinti „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės naudojimą, ją reikia aktyvuoti iš naujo. Tai galima padaryti savo interneto banke skiltyje „Mobiliosios paslaugos“  arba bet kuriame banko skyriuje pateikus galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir savo mobilųjį įrenginį.

Ar radai atsakymą į klausimą?