Patvirtinimo priemonės

Ar MobileSCAN galima atjungti?

Taip, MobileSCAN galima šiais būdais:

  • „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, MobileSCAN nustatymuose pasirinkti „Deaktyvuoti“ arba pagrindiniame lange spausti MobileSCAN piktogramą, tada įsijungus kamerai spausti atgal mygtuką telefone ir dešiniajame viršutiniame kampe matysite telefono paveikslėlį su x ženklu, jį paspaudus jūsų pasiteiraus – „Ar tikrai norite atjungti MobileSCAN?“ Paspaudus „Išjungi“. MobileSCAN funkcija, bus atjungta.
  • interneto banke skiltyje „Mobiliosios paslaugos“ pasirinkti įrenginį ir spausti „Pašalinti įrenginį“
  • paskambinti mums tel. 19091 arba +370 5 221 9091 (skambinant iš užsienio)

Atkreipkite dėmesį, kad norint atnaujinti MobileSCAN naudojimą, jį reikia aktyvuoti iš naujo. Tai galima padaryti savo el. bankininkystėje arba bet kuriame banko skyriuje, pateikus galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir savo mobilųjį įrenginį.

Ar radai atsakymą į klausimą?