Prisijungimo priemonės

Kaip iš naujo įdiegti „MobileSCAN“, jei pamiršau savo PIN kodą?

Jei pamiršai „MobileSCAN“ PIN kodą ir negali prisijungti prie „Citadele“ banko mobiliosios programėlės, privalai išjungti esamą „MobileSCAN“ ir aktyvuoti jį iš naujo savo programėlėje. Bankas niekur nesaugo tavo „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti negalime.

Norėdamas atsijungti nuo „MobileSCAN“:

1. Atidaryk programėlę ir paspausk „MobileSCAN“.

„Citadele“ mobiliosios programėlės Mobilescan ekrano nuotrauka

2. Ekrano viršuje dešinėje pusėje paspausk „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą.

„Citadele“ mobiliosios programėlės Mobilescan ekrano nuotrauka

3.Atidaryk įrenginio informaciją ir paspausk „Išjungti šį „MobileSCAN“ įrenginį“

Gali vėl aktyvuoti „MobileSCAN“ Interneto banke arba padaryk tai tiesiogiai savo mobiliajame įrenginyje! Tiesiog sek instrukcijas.

Ar radai atsakymą į klausimą?