Pretenzijų dėl kortelių operacijų nagrinėjimas negavus prekių ar paslaugų

Įvedus karantiną, kai kurie mūsų klientai susiduria su situacijomis, kai buvo atšauktos ar keitėsi suplanuotos kelionės, negavo paslaugų ar buvo neįvykdyti užsakymai, kuriuos apmokėjo mokėjimo kortele.

Kai kuriais atvejais mes galime padėti susigrąžinti šias lėšas, todėl paruošėme rekomendacijas, kaip pateikti pretenziją dėl negautos paslaugos ar prekės, už kurias sumokėta mokėjimo kortele.

Atidžiai perskaitykite šias rekomendacijas ir prieš pateikdami pretenziją įsitikinkite, kad pateikėte visą reikalingą informaciją – taip galėsime jūsų pretenziją išnagrinėti greičiau.

  • Pirmiausia pabandykite išspręsti problemą su paslaugų teikėju (susipažinkite su prekybininko svetainėje skelbiamomis instrukcijomis, kaip susigrąžinti lėšas, jei prekė ar paslauga nebuvo gauta);
  • Palaukite nurodytą laiką paslaugos teikėjo atsakyme ir prireikus dar kartą susisiekite su juo;
  • Išsaugokite korespondenciją (kuriuose būtų matomi adresatai ir datos), užpildytas užklausas, ekrano nuotraukas ir pridėkite šią informaciją pateikdami pretenziją mums.

Jeigu nepavyko išspręsti problemos su paslaugos teikėju, pateikite pretenziją ir išsamią informaciją apie prekę / paslaugą bei derybų su paslaugos teikėju rezultatus:

  • jeigu pirkote lėktuvų bilietus ar rezervavote viešbutį, pateikite bilietų pirkimo ar rezervacijų patvirtinimą, paslaugos gavimo / atšaukimo sąlygas, kurios galiojo rezervacijos metu, prašymą grąžinti pinigus, susirašinėjimą su pardavėju dėl problemos sprendimo, paslaugos atšaukimo dokumentą, jeigu jį turite.
  • jeigu negavote apmokėtos paslaugos ar prekės, pateikite pirkimo patvirtinimą, pristatymo sąlygas, susirašinėjimą su prekybininku, siuntos registracijos dokumentą (jeigu prekės buvo išsiųstos atgal) arba grąžinimo dokumentą, paslaugų pirkimo / gavimo sąskaitą faktūrą, jeigu ją turite.

Šiuos dokumentus turime gauti ne vėliau kaip per 120 dienų nuo mokėjimo dienos arba užsakytos, bet negautos paslaugos datos.

Deja, yra situacijų, kai grąžinti lėšų negalėsime net ir pateikus pretenziją, todėl rekomenduojame apsvarstyti galimybę pasinaudoti paslaugos teikėjo siūloma kompensacija, pavyzdžiui, pakeisti kelionės ar viešbučio rezervacijos datą. Lėšų padėti susigrąžinti negalime, jeigu:

  • skrydis, kurio bilietus įsigijote, nėra atšauktas, tačiau jūs nusprendėte neskristi (išskyrus tuos atvejus, kai bilietai buvo atšaukti pagal paslaugos teikėjo nustatytas taisykles, tačiau lėšos nebuvo grąžintos per nurodytą laiką);
  • viešbutį rezervavote be galimybės rezervaciją atšaukti, o viešbutis neinformavo apie rezervacijos atšaukimą (išskyrus tuos atvejus, kai rezervacija negalėjo būti panaudota – pavyzdžiui, turite informacijos, kad viešbutis buvo uždarytas);
  • paslaugos teikėjas negalėjo suteikti paslaugos dėl teisinių apribojimų;
  • klientas pats atsisakė paslaugos anksčiau, nei prekybininkas informavo, kad šios paslaugos suteikti neįmanoma.