Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Viršytas vieno mokėjimo (operacijos) limitas

Jeigu atlikdami pervedimus interneto banke matote įspėjimą, kad viršytas vienos operacijos limitas, pirmiausia patikrinkite savo prisijungimo priemonės mokėjimų limitus.

Norėdami patikrinti savo prisijungimo priemonės (kodų kortelės, PIN kodų generatoriaus, generatoriaus „Digipass 780“, M. parašo arba „MobileSCAN“)) mokėjimų limitus, prisijunkite prie interneto banko.

Prisijungę, kairiojoje pradžios puslapio pusėje pasirinkite „Mokėjimų limitai“.
Čia galėsite peržiūrėti visas jūsų turimas interneto banko prisijungimo priemones ir jų limitus, įskaitant vieno mokėjimo limitą ir bendrą mokėjimų dienos limitą.

Jeigu suma, kurią norite pervesti, yra didesnė už prisijungimo priemonės (kodų kortelės, PIN kodų generatoriaus, generatoriaus „Digipass 780“, M. parašo arba „MobileSCAN“) limitą, problemą galima išspręsti keliais būdais.

  1. Mokėjimą galite suskirstyti dalimis ir naudotis skirtingomis prisijungimo priemonėmis, nes kiekvienai priemonei nustatytas skirtingas limitas.
    Pavyzdžiui, jums reikia pervesti 4000 eurų, ir jūs turite kodų kortelę su 3000 eurų limitu bei „MobileSCAN“, kuriam taip pat nustatytas 3000 eurų limitas. Tokiu atveju prisijunkite naudodamiesi kodų kortele, perveskite 2000 eurų, atsijunkite, vėl prisijunkite naudodamiesi „MobileSCAN“ ir perveskite dar 2000 eurų. Atlikę du mokėjimus su skirtingomis prisijungimo priemonėmis galėsite pervesti reikiamą sumą.
  2. Padalinkite mokėjimą į dalis ir atlikite per kelias dienas.
    Pavyzdžiui, jums reikia pervesti 4000 eurų ir turite tik „MobileSCAN“, kurio limitas yra 3000 eurų. Perveskite 2000 eurų šiandien, o likusius 2000 eurų – rytoj.


Jeigu negalite padalyti mokėjimo, pabandykite nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės mokėjimų limitus. Daugiau informacijos apie „MobileSCAN“ aktyvinimą ir limitų padidinimą.

Ar jūs radote atsakymą?