Virtualus pagalbininkas

Pasirinkite kliento tipą

Užpildžiau paraišką. Ką daryti toliau?

Jums užpildžius paraišką – jeigu prireiks, su jumis susisieks banko atstovas. Jei paraiška bus patvirtinta ir nereikės pateikti papildomos informacijos, artimiausiu metu gausite:

  • el. laišką apie sėkmingai užpildytą paraišką su tolimesniais nurodymais;
  • SMS žinutę su prisijungimo prie interneto banko duomenimis (jei buvo sudaryta nauja interneto banko sutartis).

Norėdami peržiūrėti išsamią informaciją apie paslaugas, dėl kurių kreipėtės, eikite į „Citadele“ internetinės svetainės skyrių „Verslo klientai > Mano paraiškos“.

Norėdami peržiūrėti savo paraiškos būseną ir sužinoti daugiau informacijos apie „Citadele“ banko paslaugas, dėl kurių kreipėtės, prisijunkite naudodami sertifikuotą elektroninį parašą.

Gavę prieigą prie interneto banko sukurkite slaptažodį, kuriuo galėsite patvirtinti savo tapatybę skambindami įmonės vardu.

Tai svarbu padaryti, nes jei turėsite klausimų apie jūsų įmonei teikiamas paslaugas ir norėsite su mumis susisiekti telefonu, mums reikės įsitikinti, kad esate įmonės atstovas. Kai mums paskambinsite, jums reikės nurodyti jūsų telefone pateikiamą slaptažodį. Be šio slaptažodžio negalėsime telefonu patikrinti, ar esate atstovauti įmonei įgaliotas asmuo, todėl negalėsime suteikti jums informacijos apie įmonės sąskaitas ir kitus produktus.

Reikia pagalbos sukuriant slaptažodį? Eikite į skiltį „Kaip sukurti telefonu pateikiamą slaptažodį, reikalingą tapatybei patvirtinti?“

Kaip aktyvuoti interneto banką?

Jei esate naujas interneto banko naudotojas ir jums reikia aktyvuoti autorizacijos priemonę „MobileSCAN“, skirtą interneto bankui, eikite į svetainės skyrių „Verslo klientai > Mano paraiškos“.

Norėdami aktyvuoti „MobileSCAN“ prisijunkite prie skyriaus „Mano paraiškos“.

Atlikę autorizaciją pamatysite išsamią informaciją apie įmonės vardu pateiktą paraišką, užsakytas paslaugas ir „MobileSCAN“ aktyvavimą.

Be to, norėdami aktyvuoti „MobileSCAN“ atsisiųskite „Citadele“ mobiliąją programėlę iš parduotuvių „Google play“ arba „App store“.

Aktyvavę interneto banką sukurkite įmonės slaptažodį, kad galėtumėte patvirtinti savo tapatybę telefonu.

Būtinai tai padarykite, nes jei turėsite klausimų apie jūsų įmonei teikiamas paslaugas ir norėsite su mumis susisiekti telefonu, mums reikės įsitikinti, kad esate įmonės atstovas. Kai mums paskambinsite, paprašysime jūsų telefonu pateikiamo slaptažodžio, ir turėsite jį nurodyti. Be šio slaptažodžio negalėsime telefonu patikrinti, ar esate atstovauti įmonei įgaliotas asmuo, todėl negalėsime suteikti jokios informacijos apie įmonės sąskaitas ir kitus produktus.

Reikia pagalbos sukuriant slaptažodį? Eikite į skiltį „Kaip sukurti telefonu pateikiamą slaptažodį, reikalingą tapatybei patvirtinti?“.

 

Kaip sukurti telefonu pateikiamą slaptažodį, reikalingą tapatybei patvirtinti?

Norėdami sukurti telefonu pateikiamą slaptažodį eikite į interneto banką „Citadele“ internetinė bankininkystė.
Jei anksčiau naudojotės „Citadele“ interneto banku ir pasirinkote naudoti esamą įmonės prisijungimą, naują įmonę galėsite pasirinkti iš pateikiamo sąrašo.

Pasirinkite „Susirašinėjimas su banku > „Prašymas bankui“.

Nurodykite prašymo temą ir tekste įrašykite pageidaujamą balso slaptažodį. Galite rinktis bet kokį unikalų slaptažodį, tai gali būti vardas arba skaičių ar raidžių derinys.

Pabaigę pildyti prašymą spauskite „Toliau“ ir pasirašykite prašymą.
Kilus klausimams skambinkite „Citadele“ bankui telefonu ir nurodę savo slaptažodį būsite identifikuotas kaip jūsų įmonės atstovas, o banko atstovas galės pateikti su jūsų įmone susijusią informaciją.

Ar jūs radote atsakymą?