Virtualus pagalbininkas

Pasirinkite jus dominančią temą

Kodėl nepavyksta priimti mokėjimo?

Jeigu nepavyksta priimti mokėjimo, įsitikinkite, kad:

  • įjungtas (aktyvuotas) NFC modulis ir kad programėlei leidžiama naudotis NFC;
  • ant kliento kortelės yra bekontakčio mokėjimo simbolis ir (arba) paprašykite, kad klientas pažiūrėtų, ar nėra išjungta jo bekontakčio mokėjimo funkcija;
  • mokėjimo kortelė nebūtų atitraukta per greitai – paprašykite kliento pridėti kortelę ir jos neatitraukti, kol ekrane nepasirodys pranešimas, kad kortelė buvo sėkmingai nuskaityta;
  • kortelė priglausta prie NFC modulio jūsų įrenginyje – raskite NFC modulio vietą savo įrenginyje ir išsiaiškinkite, kur stipriausias antenos signalas kortelėms nuskaityti;
  • klientas naudojasi „VISA“ arba „Mastercard“ kortele; jeigu naudojama kita kortelė, gali būti, kad ji priklauso mokėjimo sistemai, kurios nepalaiko mūsų programėlė;
  • signalo tarp įrenginio ir mokėjimo kortelės neblokuoja jokie objektai – patraukite juos (pvz., įrenginio apsauginį dangtelį), nes jie gali paveikti mokėjimo apdorojimą.

Taip pat primename, kad naudojantis programėle negalima:

  • išjungti programėlei suteiktų leidimų;
  •  įrenginį perjungti į ekrano dalinimosi režimą (angl. split screen mode);
  • naudoti  vaizdo kameros (priekinės ir galinės) matomu arba paslėptu režimu;
  • fotografuojamas ar filmuojamas ekrane rodomo turinio;
  • naudoti mobiliosios nuotolinio valdymo programos (pvz., „TeamViewer“, „AirDroid“);
  •  „tapXphone“ programos lango neuždengtų kitų programų ar sistemos funkcijų langai.

Ar jūs radote atsakymą?