Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar žinote savo interneto banko naudotojo vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar žinote savo interneto banko prisijungimo slaptažodį?

Kaip atnaujinti interneto banko slaptažodį?

Jei pamiršote slaptažodį, galite jį atnaujinti nuotoliniu būdu atlikdami šiuos veiksmus (šiuo metu tai įmanoma tik naudojant kodų kortelę, kodų generatorių ar Digipass):

1. Eikite į prisijungimo prie interneto banko ekraną ir spustelėkite „Pamiršote slaptažodį?".

2. Įveskite savo vartotojo vardą ir mobiliojo telefono numerį. Įsidėmėkite, kad Jūsų telefono numeris turi sutapti su telefonu numeriu, kuris yra registruotas banke (įvestu Jūsų kliento informacijoje). Taip pat atminkite, kad jei per pastarąsias 7 dienas pasikeitė Jūsų telefono numeris ir apie tai informavote banką, tai slaptažodžio nuotoliniu būdu atnaujinti nepavyks. 

3. Į Jūsų telefono numerį bus išsiųsta SMS žinutė su laikinu vienkartiniu kodu. Gavę SMS, įveskite gautą kodą į atitinkamą ekrano laukelį.

4.  Dar kartą įveskite kodą ir sukurkite naują slaptažodį.

Svarbu! Pakeisti slaptažodį nuotoliniu būdu galite tik naudodamiesi Interneto banku, programėlėje to padaryti nepavyks.

Jei negaunate SMS žinutės, naudokite vieną iš šių slaptažodžio atblokavimo būdų, prieš tai  pasitikrinę Banke registruotus savo kontaktinius duomenis:

  1. Skambinkite mums +370 5 221 90 91;
  2. Atvykite į artimiausią banko skyrių ar atstovą užsienyje, atsinešdami tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę).

Jei neturite ar negalite naudotis GO3 / kodų generatoriumi arba užblokavote savo GO3 / kodų generatorių įvesdami neteisingą kodą, susisiekite su mumis telefonu +370 5 221 90 91. 

Ar jūs radote atsakymą?