Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Ar susisiekėte su pardavėju?

Kaip iš prekybininko gauti reikalingą informaciją?

Dėl nepaprastosios padėties daugeliui mūsų klientų teko spręsti problemas, susijusias su pakeitusiais kelionių planais, negautomis paslaugomis ir neįvykdytais užsakymais, už kuriuos buvo atsiskaityta kortele.
Kai kurias iš šių atvejų galime padėti susigrąžinti pinigus, sumokėtus kortele, tačiau norint, kad šis procesas būtų sėkmingas, klientas taip pat turi aktyviai dalyvauti.
Atidžiai perskaitykite toliau pateiktą informaciją ir prieš pateikdami prašymą įsitikinkite, kad vadovavotės pateiktomis rekomendacijomis ir pridėjote reikiamą informaciją. Priešingu atveju pretenzijos nagrinėjimo procesas gali užtrukti ar net gali būti neįmanoma jos išspręsti.

Pirmiausia, visada bandykite išspręsti problemą tiesiogiai susisiekdami su įmone, iš kurios įsigijote paslaugą (vadovaudamiesi nurodymais, kurie pirkimo metu buvo patekti įmonės interneto svetainėje).
Palaukite įmonės nurodytą laiką ir, jei reikia, susisiekite su ja dar kartą.
Išsaugokite savo susirašinėjimą su įmone taip, kad būtų matomi korespondencijos gavėjai ir datos, taip pat pateikti prašymai ir ekrano kopijos (jeigu pateikiate pretenziją, pridėkite prašymą).
Jei įmanoma, toliau nurodytais atvejais, kai pinigų susigrąžinti neįmanoma, rekomenduojame apsvarstyti pardavėjo siūlomą kompensaciją (pavyzdžiui, dovanų čekius, pakartotiną skrydžio ar kitokį rezervavimą):

  • jeigu skrydis, į kurį įsigijote bilietus, neatšauktas, tačiau  nusprendėte nebeskristi (išskyrus atvejus, kai skrydžio bilietas buvo atšauktas pardavėjo sąlygomis, tačiau pinigai per nustatytą terminą nebuvo gauti);
  • jeigu pinigai už viešbučio rezervaciją negrąžinami, o viešbutis nepranešė apie atšaukimą (išskyrus atvejus, kai rezervacija nebuvo galima pasinaudoti, pavyzdžiui, viešbutis buvo uždarytas);
  • jeigu įmonė negali suteikti paslaugos dėl teisinių apribojimų; 
  • jeigu klientas atsisako paslaugos, prieš prekybininkui pranešant apie paslaugos suteikimą.


Kaip naudojantis interneto banku pateikti pretenzijos paraišką?
 

Ar jūs radote atsakymą?