Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mobiliosios programėlės klausimais?

Ar jūs jungiatės prie mobiliosios programėlės pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudotojo vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar žinote savo interneto banko prisijungimo slaptažodį?

Kokios yra dažniausiai pasitaikančios problemos bandant prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Nepavyko identifikuoti naudotojo“.
Patikrinkite įvestą prisijungimo vardą ir slaptažodį. Spustelėkite akies simbolį, norėdami patikrinti, ar teisingai įvedėte slaptažodį. Patikrinkite, ar neįvedėte paslėpto ar nematomo simbolio. Paslėpti simboliai dažnai atsiranda, jei slaptažodį kopijuojate ir įklijuojate, o ne įvedate patys. Įsitikinkite, kad įvesdami prisijungimo vardą prieš ir (arba) po prisijungimo vardo nepalikote tarpų.

Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Neteisingas prisijungimo vardas“.
Atidžiai patikrinkite įvestą prisijungimo vardą – įsitikinkite, kad įvesdami prisijungimo vardą prieš ir (arba) po prisijungimo vardo nepalikote tarpų.

Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Identifikavimas neleidžiamas. Susisiekite su banku telefonu +370 5 221 9091 arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje banko darbo valandomis“.
Buvo užblokuota jūsų kodų kortelė arba PIN kodų generatorius. Susisiekite su banku telefonu +370 5 221 9091 arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje ir pasiimkite naują kodų kortelę / PIN kodų generatorių.

Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Norėdami naudotis mobiliąja programėle, prisijunkite prie interneto banko ir užpildykite kliento anketą“.
Banko interneto svetainėje prisijunkite prie interneto banko ir užpildykite kliento anketą, kad galėtumėte ir toliau naudotis banko paslaugomis. Pagal LR įstatymus visi klientai privalo kartą per metus užpildyti tokią anketą.

Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, paskui patvirtinimo kodą, gaunama žinutė „Neteisingas kodas“.
Patikrinkite įvestą kodų kortelės ar PIN kodų generatoriaus kodą, nes įvedėte neteisingą kodą.

Ar jūs radote atsakymą?