Naujam klientui

Pateikiau prašymą. Ką daryti toliau? 

Jums pateikus prašymą, bankas su jumis susisieks. Jeigu prašymą pateikėte sėkmingai, ir mums nereikia jokios papildomos informacijos, netrukus gausite tris tekstines žinutes:

  • SMS, kurioje mes jus sveikiname tapus „Citadele“ klientu;
  • interneto banko naudotojo vardą; 
  • interneto banko naudotojo slaptažodį.

Išsaugokite prisijungimo prie interneto banko informaciją, nes jums jos reikės, kad galėtumėte naudotis visomis interneto banko funkcijomis arba atnaujinti „MobileSCAN“ licenciją naujame mobiliajame įrenginyje.

Mes atsiųsime jums el. laišką su svarbia informacija, taip pat pateiksime pranešimą interneto banke. Paprašysime atsakyti į šį pranešimą, pateikiant telefono slaptažodžio klausimą ir atsakymą. Būtinai tai padarykite, nes jeigu jums kils kokių nors problemų ir susisieksite su mumis telefonu, turėsime patvirtinti jūsų tapatybę. Tam užduosime jums saugumo klausimą, į kurį turėsite atsakyti. Be šio klausimo ir atsakymo negalėsime užtikrinti, kad telefonu į mus kreipėtės būtent jūs.

Per vieną savaitę paštu (jūsų nurodytu adresu) gausite PIN kodą ir kortelę.

Atminkite, kad tapus banko klientu per „Citadele“ programėlę, gaunamų mokėjimų suma per mėnesį pradžioje negalės viršyti 10 000 EUR. Šį limitą galite pakeisti apsilankę banko skyriuje.

Jeigu turite akcijos „Atsivesk draugą!“ kodą, galite nurodyti jį mobiliojoje programėlėje užpildę prašymo formą. Akcijos kodą taip pat galite pranešti skambučio metu, kai mes jums paskambinsime dėl užpildyto prašymo išduoti kortelę.

Ar radai atsakymą į klausimą?