Pinigų plovimo prevencija

Kas atsitiks, jei laiku neatnaujinsiu duomenų, kuriuos reikalaujama pateikti klientui skirtame klausimyne?

Vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais, bankas „Citadele“ privalo užtikrinti, kad klientų patikros metu gauti dokumentai, asmens duomenys ir kita informacija būtų saugomi, reguliariai vertinami ir atnaujinami.

Bankas apie būtinybę atnaujinti klausimyną informuoja klientą likus 60 dienų iki atnaujinimo termino pabaigos – klientui atitinkamas pranešimas patalpinamas interneto banke ir mobiliojoje programėlėje.

Jeigu klausimynas nebus užpildytas, bankas gali apriboti prieigą prie tam tikrų banko paslaugų, pavyzdžiui, pinigų pervedimų interneto banke ar mobiliojoje programėlėje.

Atnaujinus klausimyną, „Citadele“ nedelsiant panaikins nustatytus apribojimus ir paslaugos vėl bus prieinamos įprasta tvarka.

Ar radai atsakymą į klausimą?