Pinigų plovimo prevencija

Kliento tapatybės nustatymas: kas tai?

Laikydamiesi tarptautinių ir vietinių reikalavimų, reglamentuojančių pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją, prieš užmegzdamas dalykinius santykius, bankas „Citadele“ privalo nustatyti kliento tapatybę. 

Fizinio asmens atveju Bankas pareikalauja pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Tapatybę patvirtinantys dokumentai yra tokie:

  • Pasas: piliečio pasas, užsienio valstybės piliečio pasas, diplomatinis pasas, tarnybinis pasas, asmens be pilietybės kelionės dokumentas, pabėgėlio kelionės dokumentas, asmens, kuriam suteiktas prieglobstis, kelionės dokumentas.
  • Asmens tapatybės kortelė: piliečio asmens tapatybės kortelė, užsienio valstybės piliečio asmens tapatybės kortelė, ES piliečio asmens tapatybės kortelė, prieglobsčio prašytojo asmens tapatybės kortelė, leidimas laikinai arba nuolat gyventi. 

Juridinio asmens atveju: juridinio asmens įsteigimo faktas, įskaitant informaciją apie juridinio asmens adresą, bei informacija apie asmenį, įgaliotą atstovauti įmonę. Dokumentai, kurie būtini: 

  • Dokumentas, patvirtinantis asmens, įgalioto atstovauti juridiniam asmeniui, teisę būti įgaliotuoju asmeniu.
  • Galiojantis asmens, įgalioto atstovauti juridiniam asmeniui, asmens tapatybės dokumentas.
  • Valstybės registro išduotas dokumentas apie juridinio asmens įsteigimą (įskaitant išrašą iš VĮ „Registų centras“).

Ar radai atsakymą į klausimą?