Pinigų plovimo prevencija

Kodėl Bankas užduoda klausimus?

Tam, kad bankas „Citadele“ galėtų taikyti principą „Pažink savo klientą“, būtina surinkti informaciją apie klientus bei jų lėšų kilmę. Vadovaudamiesi šiuo principu, prašome užpildyti kliento klausimyną ir, Bankui paprašius, pateikti papildomą informaciją ir (arba) dokumentus. 

Taikydamas principą „Pažink savo klientą“, bankas „Citadele“ atlieka išsamų klientų patikrinimą, kurio metu:

  • Nustato kliento tapatybę.
  • Nustato įmonės tikruosius naudos gavėjus.
  • Patikrina, ar klientas neturi politiškai pažeidžiamo (paveikiamo) asmens statuso.
  • Surenka informaciją apie vykdomo verslo pobūdį bei ryšį.
  • Surenka informaciją apie kliento vykdomą veiklą.
  • Surenka informaciją apie kliento lėšų kilmę bei pajamų šaltinius.
  • Atlieka sandorių stebėseną ir surenka informaciją bei dokumentus susijusius su atliekamais sandoriais.
  • Saugo ir periodiškai vertina ir atnaujina dokumentus, duomenis bei informaciją, gautą atliktos patikros metu. 

Lietuvos banko parengta informacija klientams apie principą „Pažink savo klientą“: „Pažink savo klientą“
 

Ar radai atsakymą į klausimą?