Indėliai

Kodėl neveikia apvalinimas?

Apvalinimas gali neveikti dėl įvairių priežasčių.

  • Apvalinimas yra išjungtas – patikrink Taupyklės nustatymus mobiliojoje programėlėje ir įsitikink, kad įjungta apvalinimo funkcija.
  • Pirkimas yra neužbaigtas – įsitikink, kad už pirkinį buvo sumokėta kortele, susieta su Taupykle.
  • Pirkinio suma jau atitinka pasirinktą apvalinimą – pavyzdžiui, jei pirkimo suma yra lygi 3,00 EUR ir pasirinktas apvalinimas iki 1 EUR, tai tokiu atveju į Taupyklės sąskaitą niekas nepervedama.
  • Sąskaitoje nepakanka lėšų – patikrink sąskaitos likutį. Sąskaitoje turi būti pakankamai lėšų, kad būtų galima suapvalinti.
  • Kortelė nėra susieta, arba ji yra uždaryta ar apribota – patikrink, ar mokėjimo kortelė, kurią susiejai su Taupykle, yra aktyvi.

Visas operacijas ir apvalinimo ataskaitas gali peržiūrėti mobiliojoje programėlėje arba interneto banke. Prireikus pagalbos, susisiek su klientų aptarnavimo tarnyba.

Ar radai atsakymą į klausimą?