Bekontakčiai mokėjimai

Ką daryti, jei atsiskaitant parduotuvėje rodoma klaida?

Jei tavo įrenginys rodo, kad operacija atmesta, paprašyk kasininko pagalbos. Galbūt reikės pabandyti dar kartą arba galbūt pardavėjo skaitytuvas veikia netinkamai arba nėra nustatytas priimti bekontakčius mokėjimus. Jei pardavėjo skaitytuvas prašo naudoti lustinę kortelę ir PIN kodą, vadinasi visi atsiskaitymai pas pardavėją atliekami naudojant lustinę kortelę ir PIN kodą. Turėsi naudoti fizinę kortelę. Jei skaitytuvas prašo pateikti tik vieną kortelę, pabandyk dar kartą, pridėdamas savo įrenginio NFC anteną arčiau skaitytuvą. Jei operacija vis tiek neįvykdoma arba kortelė atmetama, kreipkitės į „Citadele“.

Ar radai atsakymą į klausimą?