Mokėjimo kortelės

Medicininė pagalba kelionės metu

Draudžiamieji įvykiai:
– staigi, sunki liga;
– nelaimingi atsitikimai;
– lėtinės ligos paūmėjimas.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– medicininės išlaidos: apsilankymai pas gydytoją, vaistai, skubios operacijos, transportas, skubus dantų gydymas, nėštumo komplikacijos (<32 savaitė), medicinos priemonių įsigijimą;
– medicininė evakuacija, transportavimas: specializuotas transportas, išlaidos pacientą lydinčiam asmeniui (medicinos darbuotojui arba bendrakeleiviui), bilieto keitimas pavėlavus į skrydį;
– repatriacija: mirusiojo palaikų pervežimas į šalį, kurioje jis gyveno;
– vaikų evakuacija, jei jie lieka be palydos;
– šeimos narių atvykimas: išlaidos bilietams, viešbučiui ir dienpinigiai 1 šeimos nariui (limitas – 100 EUR per dieną).

Svarbu. Būtinai susisiekite su „Balcia“, jei apdraustasis yra sąmoningas. „Balcia“ informuos, kur kreiptis, atsižvelgiant į paciento sveikatos būklę. Jei negalite susisiekti su „Balcia“ ir jei įmanoma, kreipkitės į valstybinę, o ne privačią medicinos įstaigą. Jei esate JAV, Turkijoje, Egipte, Graikijoje, Bulgarijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ispanijoje ar Tailande, privalote susisiekti su „Balcia“.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– diagnozę patvirtinančią gydytojo pažymą;
– sąskaitą faktūrą ir jos apmokėjimą patvirtinantį dokumentą.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Ar radai atsakymą į klausimą?