Mokėjimo kortelės

Vėluojantis, sugadintas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– vėlavimas pristatyti bagažą į kelionės paskirties vietą ilgiau nei 2 valandas,
– bagažo praradimas, vagystė ar sugadinimas dėl vežėjo kaltės.

„Balcia“ dengiamos išlaidos: 
– išlaidos būtiniausioms, higieninėms prekėms, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;
– faktinė bagažo vertė, taikant 15 % nusidėvėjimą per metus, pradedant antraisiais metais; 

Svarbu:
– Nuostoliai, kuriuos jau padengė oro transporto bendrovė, nedengiami.  
– Norėdami gauti draudimo išmoką, turite kreiptis į oro uostą ir paprašyti dokumento, patvirtinančio, kad bagažas vėlavo, buvo sugadintas arba prarastas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus: 
– patvirtinimo dokumentą apie bagažo vėlavimą, sugadinimą arba praradimą; 
– bagažo bilietą;  
– kvitus, patvirtinančius būtiniausių daiktų įsigijimą, kuriuos įsigijote vietoj vėluojančiame bagaže buvusių daiktų (jei bagažas vėlavo);
– sugadinto bagažo nuotrauką, nurodant sugadinto bagažo įsigijimo metus bei kainą; remonto atveju reikia pateikti remonto išlaidas patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Ar radai atsakymą į klausimą?