Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Kaip atkurti prisijungimui reikalingus „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus?

Norėdami atkurti „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus, prisijunkite prie „Citadele“ mobiliosios programėlės. Spauskite „Daugiau“, tada susiraskite ir paspauskite „MobileSCAN“ piktogramą. 

Ekrano viršuje dešinėje rasite krumpliaračio piktogramą. Paspaudę šią piktogramą, pamatysite visus „MobileSCAN“ įrenginius. 

Susiraskite savo įrenginį ir pasirinkite jį, tuomet pažymėkite „Nustatyti aktyvius pranešimus dar kartą“. 

Kaip atrodo „MobileSCAN“ aktyvūs pranešimai?

Šie pranešimai atrodo lygiai taip pat, kaip ir kiti „Citadele“ mobiliosios programėlės pranešimai, juos paspaudus būsite nukreiptas į „Citadele“ mobiliąją programėlę.

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje turėsite šį prašymą patvirtinti įvesdami 5-ių skaitmenų „MobileSCAN“ kodą arba biometrinių duomenų pagalba, pavyzdžiui, piršto antspaudą. 

Po sėkmingo patvirtinimo pamatysite, kad galite tęsti.

Kaip sužinoti, ar gaunu „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus? 

Šiuos pranešimus gaunate, kai reikia patvirtinti jūsų tapatybę, pavyzdžiui, jums jungiantis prie interneto banko. Jums įvedus savo prisijungimo vardą, atsiųsime jums į išmanųjį įrenginį „MobileSCAN“ aktyvųjį pranešimą, kurį atidarę galėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami savo „MobileSCAN“ kodą.
 

Ar jūs radote atsakymą?