„Citadele“ banko kliento klausimynas

Užpildžiau kliento klausimyną, bet paspaudus „Tęsti“, puslapis buvo įkeltas iš naujo. Kodėl taip atsitiko?

Jei puslapis buvo įkeltas iš naujo, ko gero klausimynas nebuvo užpildytas iki galo arba buvo užpildytas neteisingai. Patikrinkite, ar nepalikote neatsakytų klausimų – jie bus pažymėti raudonai. Šalia pažymėto klausimo matysite paaiškinimą, kodėl atsakymas netinkamas.
Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

  • pažymėjote, kad pasikeitė jūsų adresas, tačiau nenurodėte naujo adreso;
  • adreso lauke pasirinkote šalį, tačiau nepateikėte daugiau informacijos; jei nenorite keisti adreso, jums nereikia pasirinkti šalies;
  • informaciją įvedėte neteisingai, pavyzdžiui, įvedėte raides į telefono numerio lauką (jei neturite namų telefono, palikite laukelį tuščią);
  • pasirinkote „Kita“ kaip pajamų šaltinį, tačiau neįvedėte patikslinimo.

Ar radai atsakymą į klausimą?