„Citadele“ banko kliento klausimynas

Kokių veiksmų turėčiau imtis, norint padėti bankui vykdyti „Pažink savo klientą“ principą?

„Citadele“ bankas prašo klientų bendradarbiauti bei:

  • Pateikti ir atnaujinti informaciją bankui nustatytais terminais;
  • Apie įvykusius pasikeitimus kliento veikloje iš anksto informuoti banką atnaujinant Klausimyną bei pateikiant aktualią informaciją apie save bei vykdomą veiklą;
  • Nurodyti tikslius kontaktinius duomenis (telefono numerį, elektroninį paštą) jei bankui prireiktų su jumis susisiekti dėl papildomos informacijos;
  • Kilus klausimų ar ieškant sprendimo kokiu būdu ir kokią informaciją pateikti bankui, kviečiame susisiekti telefonu +370 5 221 9091 arba pranešimu interneto banke.

Ar radai atsakymą į klausimą?