Nuotolinės “Citadele” banko paslaugos karantino metu

LR vyriausybei paskelbus karantiną Lietuvoje, nuo kovo 16 d. mūsų banko skyriai Vilniuje (K. Kalinausko g. 13), Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje klientus aptarnauja atsinaujinusiu laiku: pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 val., penktadieniais nuo 8 iki 16 val., tačiau tik užsiregistravus iš anksto tel. (8 5) 221 9091. Atkreipiame dėmesį, kad aptarnausime klientus tik pirmo būtinumo ir skubiais klausimais, o grynųjų pinigų operacijų neteiksime.

„Citadele“ banko skyriai įsikūrę prekybos centruose „Akropolis“ Vilniuje ir Šiauliuose, taip pat mūsų skyrius Alytuje karantino laikotarpiu nedirbs.

Kviečiame saugoti savo ir artimųjų sveikatą ir primename, kad kaip ir iki šiol praktiškai visus pagrindinius finansinius klausimus padėsime jums išspręsti nuotoliniu būdu mūsų svetainėje, interneto banke, mobiliojoje programėlėje ar susisiekus tel. (8 5) 221 9091.

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Nuotolinis sąskaitų apmokėjimas

Sąskaitas gali greitai ir patogiai apmokėti naudojantis interneto banku ar mobiliąja programėle, kur momentinius mokėjimus galima atlinkti bet kuriuo paros metu. Tokius mokėjimus galima gauti ir atlikti tarp bankų, kurie yra prisijungę prie momentinių mokėjimų sistemos.

Nuotoliniai atsakymai į klausimus

Užduoti klausimus galite tel. (8 5) 221 9091. Skambučių laukiame darbo dienomis 8.00–19.00 val., penktadieniais 8.00–18.00 val.

Taip pat mums užduoti klausimus galite interneto banke, el. paštu info@citadele.lt ar mūsų socialinių tinklų paskyrose. Atsakymą pateiksime artimiausiu metu.

Rašykite arba skambinkite ir mes padėsime sutvarkyti visus rūpimus klausimus nuotoliniu būdu.

Atsiprašome, jeigu šiuo metu reikės paskambinus truputį ilgiau palaukti nei įprastai.

Mobilioji programėlė

Bankas tavo kišenėje! Programėlėje galima greitai pasitikrinti sąskaitos likutį, atlikti mokėjimus bei valdyti korteles. Čia gali aktyvuoti ar užblokuoti korteles, pakeisti jų PIN kodus jeigu pamiršai senuosius.

Bekontakčiai mokėjimai

Karantino metu rekomenduojame pirkti prekes internetu. Jeigu jau taip nutiko, kad tenka apsipirkti fizinėje parduotuvėje geriau pasinaudoti bekontakte mokėjimo priemone nei grynaisiais pinigais, taip sumažinsime viruso plitimo galimybes.

“Citadele” banko klientai gali naudotis bekontaktėmis kortelėmis (be PIN kodo atlikti mokėjimus iki 50 EUR), telefonu su „Android“ operacine sistema ar „Apple Pay“ 

Daugiau informacijos, kaip aktyvuoti bekontakčius mokėjimus

Daugiau informacijos, kaip aktyvuoti „Apple Pay“

Interneto bankas

Naudojantis interneto banku, gali užsisakyti naują kortelę ar blokuoti esamą, taip pat administruoti eilę kitų paslaugų išjungiant ar įjungiant jas, atidaryti terminuotojo indėlio sąskaitą.

Tapimas klientu nuotoliniu būdu

„Citadele“ bankas Lietuvoje pristato galimybę tapti banko klientu ir gauti „X smart“ mokėjimo kortelę net neužsukus į banko skyrių. Prašymą dabar galima pateikti nuotoliniu būdu naudojantis išmaniuoju telefonu, kuriame įdiegta „Citadele“ mobilioji programėlė – tereikia į banką nusiųsti asmenukę drauge su paso ar asmens tapatybės kortelės nuotrauka

Prašymus atidaryti banko sąskaitą ir išduoti mokėjimo kortelę Lietuvos gyventojai gali teikti visą parą, naudodamiesi mobiliąja programėle. Tai galima padaryti iš bet kurios vietos, kur tik veikia mobilusis ir interneto ryšys. Norint pateikti prašymą, reikia atlikti šiuos paprastus veiksmus: atsisiųsti mobiliąją programėlę, pasidaryti asmenukę, nufotografuoti pasą ar asmens tapatybės kortelę ir įvesti savo asmeninę informaciją. Visas prašymo pateikimo procesas trunka 5–7 minutes. Vėliau vykti į banko skyrių klientui taip pat nereikės, nes mokėjimo kortelę klientas gaus paštu ir ją galės aktyvuoti mobiliojoje programėlėje.

„Citadele“ banko mobiliąją programėlę galima atsisiųsti iš „App Store“ ir „GooglePlay“