MOKĖJIMŲ TVIRTINIMO IR PRISIJUNGIMO PRIEMONĖS

Mokėk už paslaugas ir tvirtink mokėjimus tau patogiausiu būdu.

photo
icon

„MobileSCAN“

Rinkis šį būdą, jeigu visada su savimi turi išmanųjį telefoną.

icon

„Mobile-ID“

Jeigu nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

icon

Kodų generatoriai

Naudok, jeigu neturi išmaniojo įrenginio.

„MobileSCAN“ – išmaniųjų įrenginių naudotojams

  • Prisijunk prie „Citadele“ banko mobiliosios programėlės arba interneto banko ir tvirtink mokėjimus naudojant savo sugalvotą penkių skaitmenų „MobileSCAN“ PIN kodą, veido atpažinimo funkciją („Face ID“) arba piršto atspaudą.
  • Prisijungimas su „MobileSCAN“ ir naudojimas yra nemokamas. „MobileSCAN“ licencija išduodama neribotam laikui.
  • „MobileSCAN“ veikia visuose šiuolaikiniuose išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose (nuo „Apple“ iOS 15 ir nuo „Android“ 7.0).
  • Padidinti mokėjimų limitus su „MobileSCAN“ gali banko skyriuje.
Instrukcijos, kaip aktyvuoti
photo

„Mobile-ID“

  • Gali prisijungti ne tik prie „Citadele“ interneto banko ar mobiliosios programėlės, bet ir prie kitų e. paslaugų teikėjų portalų.
  • Suteikia galimybę saugiai tvirtinti mokėjimus ar kitas operacijas „Citadele“ interneto banke.
  • Norint pasinaudoti šia galimybe, „Mobile-ID“ turi būti įtrauktas į interneto banko sutartį.
  • Jei nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Nepamiršk su savimi turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.
mobileid

Kodų generatoriai ir kodų kortelės


  • „Digipass 780“ naudoja unikalų spalvinį kodą (panašų į „MobileSCAN“).
  • Skenuodamas šį kodą, vartotojas ekrane mato visas operacijos detales ir gali nedelsdamas ją patvirtinti su PIN kodu, kuris yra žinomas tik jam.
  • Standartinis mokėjimų limitas yra iki 30 mln. EUR per dieną.
  • Mokestis už „Digipass 780“ išdavimą yra 35 EUR.
photo

Kompaktiški ir paprasti, puikiai tinkantys privatiems ir verslo klientams, atliekantiems didesnį kiekį mokėjimų.

  • Generuoja neribotą kodų kiekį. Padeda saugiai patvirtinti duomenis, pasirašyti mokėjimus, sutartis bei kitus dokumentus „Citadele“ interneto banke, suvedant unikalų vienkartinį 6 skaitmenų kodą, galiojantį apie minutę.
  • Kartu su atsitiktiniu kodu, kurį sugeneruoja PIN kodų generatorius, naudotojas taip pat turi įvesti kodą, kuris atsiunčiamas SMS žinute.
  • Veikia su baterija iki 5 metų.
  • Standartinis vieno mokėjimo ir dienos operacijų limitas yra 60 000 EUR.
  • Mokestis už kodų generatoriaus išdavimą yra 12 EUR.
photo
  • Kodų kortelės turi ir papildomą apsaugos kodą, kuris siunčiamas SMS žinute (pranešimas siunčiamas banko nustatytais atvejais).
  • Gali patvirtinti mokėjimus iki 3000 EUR per dieną.
  • Svarbu! Nuo 2023.04.17 kodų kortelės nebebus išduodamos.
photo

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kaip pakeisti mokėjimo kortelę interneto banke?

Kortelė keičiama, jei užsisakote tą pačią kortelę ir nekeičiate turimos sąskaitos.

Kortelė gali būti keičiama, jei:

  • kortelė buvo pavogta;
  • kortelę pamėtėte;
  • užmiršote kortelės PIN kodą;
  • palikote kortelę bankomate;
  • baigėsi kortelės galiojimo laikas;
  • pasikeitė kortelės turėtojo vardas ir (arba) pavardė;
  • kortelė buvo pažeista;
  • kyla įtarimų dėl sukčiavimo;
  • kortelės negavote (bako skyriuje / paštu).

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, prisijunkite prie interneto banko, spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti turimą kortelę“, privalote užpildyti visus reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar informacija yra teisinga ir, jei reikalinga, pataisykite ją.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės ir, jei įvedėte neteisingą informaciją, matysite įspėjimą. Jei matote įspėjimą, susiraskite teisingą informaciją ir pataisykite ją.

Įvedę savo duomenis, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi savo prisijungimo priemone. Аr prašymas buvo pateiktas, visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

 

 

 

 

 

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu +370 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Kokie mokėjimų pavedimų limitai „Citadele“ interneto banke?

„Citadele“ interneto banke atliekamų mokėjimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, kuria naudojatės, limitų ir limitų, nustatytų jūsų interneto banko sutartyje. Tikslius savo dienos ir mėnesio limitus rasite prisijungę prie interneto banko skiltyje „Mokėjimų limitai“. Dienos ir mėnesio limitus galite pakeisti užpildydami  Laisvos formos prašymą interneto banke, skiltyje „Prašymai“ arba banko skyriuje. Informaciją apie visų prisijungimo priemonių limitus čia.

Ką daryti, jei prireiktų pagalbos?

Norėdami išvengti neteisėtos kitų asmenų prieigos prie „Citadele“ interneto banko, neatskleiskite savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio kitiems asmenims, nesiųskite savo duomenų el. paštu ar kitais kanalais.
Jei sulauktumėte laiškų ar skambučių iš asmenų, pageidaujančių gauti jūsų slaptažodžius, atminkite – banko darbuotojai niekada neprašys jūsų atskleisti slaptažodžių. Jeigu ši informacija būtų atskleista, prarastumėte prisijungimo priemonę, nedelsiant susisiekite su mumis telefonu +370 5 221 9091.

Daugiau klausimų
Kaip pakeisti mokėjimo kortelę interneto banke?

Kortelė keičiama, jei užsisakote tą pačią kortelę ir nekeičiate turimos sąskaitos.

Kortelė gali būti keičiama, jei:

  • kortelė buvo pavogta;
  • kortelę pamėtėte;
  • užmiršote kortelės PIN kodą;
  • palikote kortelę bankomate;
  • baigėsi kortelės galiojimo laikas;
  • pasikeitė kortelės turėtojo vardas ir (arba) pavardė;
  • kortelė buvo pažeista;
  • kyla įtarimų dėl sukčiavimo;
  • kortelės negavote (bako skyriuje / paštu).

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, prisijunkite prie interneto banko, spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti turimą kortelę“, privalote užpildyti visus reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar informacija yra teisinga ir, jei reikalinga, pataisykite ją.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės ir, jei įvedėte neteisingą informaciją, matysite įspėjimą. Jei matote įspėjimą, susiraskite teisingą informaciją ir pataisykite ją.

Įvedę savo duomenis, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi savo prisijungimo priemone. Аr prašymas buvo pateiktas, visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

 

 

 

 

 

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu +370 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Kokie mokėjimų pavedimų limitai „Citadele“ interneto banke?

„Citadele“ interneto banke atliekamų mokėjimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, kuria naudojatės, limitų ir limitų, nustatytų jūsų interneto banko sutartyje. Tikslius savo dienos ir mėnesio limitus rasite prisijungę prie interneto banko skiltyje „Mokėjimų limitai“. Dienos ir mėnesio limitus galite pakeisti užpildydami  Laisvos formos prašymą interneto banke, skiltyje „Prašymai“ arba banko skyriuje. Informaciją apie visų prisijungimo priemonių limitus čia.

Ką daryti, jei prireiktų pagalbos?

Norėdami išvengti neteisėtos kitų asmenų prieigos prie „Citadele“ interneto banko, neatskleiskite savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio kitiems asmenims, nesiųskite savo duomenų el. paštu ar kitais kanalais.
Jei sulauktumėte laiškų ar skambučių iš asmenų, pageidaujančių gauti jūsų slaptažodžius, atminkite – banko darbuotojai niekada neprašys jūsų atskleisti slaptažodžių. Jeigu ši informacija būtų atskleista, prarastumėte prisijungimo priemonę, nedelsiant susisiekite su mumis telefonu +370 5 221 9091.

Daugiau galimybių

photo

Mobilioji programėlė

Naudokis banko paslaugomis tau patogioje vietoje ir patogiu laiku. Mokėjimus tvirtink žvilgsniu arba prisilietimu.
Sužinok daugiau
photo

Interneto bankas

Patogus ir saugus būdas valdyti savo finansus, kreiptis dėl banko produktų ar paslaugų.
Sužinok daugiau
photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinok daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinok daugiau