Dar geresnis draudimas

Norime užtikrinti, kad tu ir tavo šeima džiaugtumėtės smagiomis ir saugiomis akimirkomis Lietuvoje, todėl tavo kredito kortelei suteikiame papildomą draudimo apsaugą.

Draudimas nuo susirgimo COVID-19
Keliaujant su „X Platinum“ kredito kortele, tu ir tavo šeima būsite apsaugoti, jei užsienyje jums bus nustatytas „Covid-19“.

  • Jei jau įsigijai kelionę, tačiau turi ją atšaukti dėl privalomos izoliacijos ir negali susigrąžinti pinigų ar pakeisti kelionės maršruto, draudimas padengs neįvykusios kelionės išlaidas (neviršijant nustatyto limito)
  • Jei kelionės metu užsikrėtei „Covid-19“ virusu, ligoninės gydymo išlaidos bus kompensuojamos. Jei hospitalizacija nebus reikalinga, draudimas kompensuos atgalinių skrydžio bilietų ir apgyvendinimo paslaugų pakeitimą (neviršijant nustatyto limito)
  • Jei įvažiuojant į šalį „Covid-19“ testo atlikti neprivaloma, draudimas taip pat galios be testavimo. Nepamirškite patikrinti kiekvienos šalies testavimo reikalavimų: jei norint įvažiuoti į testas privalomas, jį reikės atlikti. Visos Kelionių draudimo sąlygos.

Kelionių draudimas

„X Platinum” kredito kortelės turėtojas yra apdraustas nemokamu Kelionių draudimu keliaujant į užsienio šalis ir Lietuvoje (kai galutinis kelionės tikslas yra ne mažiau, kaip 95 km atstumu nuo nuolatinės ir/arba kliento deklaruotos gyvenamosios vietos ir klientas pasilieka iš anksto rezervuotame ir/arba apmokėtame viešbutyje ne trumpiau 2 parų).

„X Platinum” kelionių draudimas sudaro:

  • Medicininių išlaidų draudimas;
  • Nelaimingų atsitikimų draudimas;
  • Teisinės pagalbos draudimas;
  • Bagažo draudimas;
  • Kelionės išlaidų draudimas.

Pirkinių draudimas

Visi pirkiniai įsigyti atsiskaitant „X Platinum“ yra apdrausti Pirkinių draudimu nuo vagysčių, prekės defekto ir gedimų net 120 kalendorinių dienų nuo prekių įsigijimo momento.

Kainos apsauga

Jei per 30 dienų nuo prekės įsigyjimo atsiskaitant „X Platinum” rasite tokią pačią prekę žemesne kaina (kainų skirtumas daugiau nei 20 Eur), kainų skirtumą kompensuos draudimas. Apsauga galioja tik Lietuvoje.

Kur kreiptis žalų ir draudimo klausimais?

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, kreipkitės į AAS „BTA Baltic Insurance Company“ filialą Lietuvoje, telefonu +370 5 2605 635 arba +370 5 2600 600 (I-V 8:00-20:00 ir VI 8:30-17:00 jus aptarnaus lietuvių kalba, kitu laiku anglų/rusų kalbomis) arba el. paštu travel@bta.lt.

Draudiminį įvykį galite registruoti ir internetu http://w.bta.lt/ltu/claims/travel/

Jei norite užregistruotį įvykį kurį patyrėte iki 2018 liepos 30 dienos, susisiekite su AAS "BALTA" telefonu +370 5 205 3700 (visa parą) arba el. paštu citadele@aprilbaltic.com