D.U.K. apie pirkimą internete

Kas yra Mastercard© SecureCodeTM, Verified by Visa ir American Express SafeKey®?

Mastercard SecureCode, Verified by Visa ir American Express SafeKey – tai technologijos, suteikiančios kortelei papildomą patikros kodą, kuris apsaugo nuo neteisėto kortelės panaudojimo perkant interneto parduotuvėse, dalyvaujančiose 3D Secure saugumo programoje. „Citadele“ banko kortelių turėtojams šis kodas yra prisijungimo prie „Citadele“ interneto banko vardas ir kodas iš TAN kortelės arba generatoriaus.

Ar reikia keisti mano „Citadele“ banko mokėjimo kortelę, jei noriu pasinaudoti Verified by Visa, Mastercard SecureCode arba American Express SafeKey privalumais?

Mokėjimo kortelės keisti nereikia, bet kortelės turėtojas turi būti „Citadele“ interneto banko vartotojas ir turėti TAN kortelę arba generatorių, kad galėtų prisijungti prie interneto banko. Artimiausiu metu įdiegsime papildomos patikros galimybę klientams, kurie prie interneto banko jungiasi naudodami mobilųjį arba elektroninį parašą. Jei klientas banko sistemoje yra registruotas kaip TAN kortelės arba generatoriaus turėtojas, pirkimą bus prašoma patvirtinti duomenimis iš TAN kortelės arba generatoriaus.

Kaip tapti „Citadele“ interneto banko vartotoju?

Kviečiame atvykti į banko padalinį ir tapti „Citadele“ interneto banko vartotoju.

Ar visos interneto parduotuvės dalyvauja Mastercard SecureCode, Verified by Visa, American Express SafeKey programoje?

Ne, tačiau dalyvaujančių programoje parduotuvių nuolat daugėja.

Kaip sužinoti, ar parduotuvė dalyvauja programoje Mastercard SecureCode, Verified by Visa arba American Express SafeKey?

Dalyvaujančių šioje programoje parduotuvių interneto svetainėje yra Mastercard SecureCode ir/ar Verified by Visa ir/ar American Express SafeKey logotipas. Tačiau net jeigu tokio logotipo nėra, gali būti, kad ši parduotuvė dalyvauja programoje, ir jums mokant reikės įvesti jūsų prisijungimo prie „Citadele“ interneto banko vardą ir kodą iš TAN kortelės arba generatoriaus.

Kaip Mastercard SecureCode / Verified by Visa / American Express SafeKey pakeis pirkimo internetu procesą?

Pirkimo internetu procesas nepasikeis, tačiau nuo šiol mokant kortele bus pasiūlyta įvesti prisijungimo prie „Citadele“ interneto banko vardą ir kodą iš TAN kortelės arba generatoriaus. Šie duomenys bus privalomi pirkimo operacijai atlikti.

Ar galima bus pirkti interneto parduotuvėse, priimančiose atsiskaitymus VISAMastercard, American Express kortelėmis, bet nedalyvaujančiose programoje Verified by Visa / Mastercard SecureCode / American Express SafeKey?

Taip, bet perkant jose nebus prašoma įvesti prisijungimo prie „Citadele“ interneto banko vardo ir papildomo kodo iš TAN kortelės arba generatoriaus.

Pamiršau namie savo prisijungimo priemonę. Ar galėsiu mokėti už pirkinį interneto parduotuvėje, dalyvaujančioje programoje Verified by Visa / Mastercard SecureCode / American Express SafeKey „Citadele“ banke išduota VISA / Mastercard / American Express kortelę neįvesdamas papildomo patikros kodo?

Ne. Sumokėti už pirkinį interneto parduotuvėje, dalyvaujančioje programoje Verified by Visa / Mastercard SecureCode / American Express SafeKey „Citadele“ banko išduota VISA / Mastercard / American Express kortele be papildomo kodo negalima, t.y. jei sistema Jūsų prašo įvesti papildomus identifikavimo duomenis, tai privaloma, jei norite sėkmingai atsiskaityti kortele internetu.

Ar bankui mokamas papildomas komisinis mokestis už mokėjimus pasinaudojus Verified by Visa / MasterCard SecureCode / American Express SafeKey?

Ne, mums svarbiausia - pirkimo internetu saugumas, todėl nėra jokio papildomo mokesčio.

Ar mano prieiga prie „Citadele“ interneto banko bus užblokuota, jei norėdamas patvirtinti mokėjimą interneto parduotuvėje, dalyvaujančioje programoje Verified by Visa / ​​​​​​​Mastercard SecureCode / American Express SafeKey, 5 kartus iš eilės neteisingai įvesiu patikros kodą?

Taip, tokiu atveju siekiant užtikrinti jūsų pinigų saugumą prieiga prie interneto banko bus užblokuota. Prieigai atblokuoti susisiekite su banku, tel. 19091 arba atvykite į banko padalinį.

Ar interneto parduotuvės turės prieigą prie informacijos, kurią suvesiu pirkdamas - interneto banko vartotojo vardą ir kodą?

Ne, informacija pirkimui patvirtinti yra suvedama specialiame saugiame „Citadele“ banko puslapyje.

Kaip sužinoti, kad papildomų duomenų klausią būtent „Citadele“ bankas?

Tai, kad duomenis prašo įvesti „Citadele“ bankas jums patvirtins - „Citadele“ banko logotipas atsidariusiame lange, jūsų vardas pasveikinimo tekste (toks pats kaip kortelėje) bei www.ibank.lt išduotas sertifikatas Thawte
Dėmesio! „Citadele“ bankas niekada neprašo suvesti „Citadele“ interneto banko slaptažodžio pirkimui patvirtinti.

Ką turėčiau daryti jei jau naudoju mokėjimo kortelę pirkdamas internetu, bet nesinaudoju „Citadele“ interneto banku?

Norime pabrėžti, kad „Citadele“ interneto banko prieiga yra labai svarbi saugumo užtikrinimo priemonė perkant internetu. Kortelių turėtojai, neturintys „Citadele“ interneto banko prieigos, negalės sumokėti už pirkinius interneto parduotuvėse, kurios dalyvauja programoje Verified by Visa / ​​​​​​​Mastercard SecureCode / American Express SafeKey. Kviečiame atvykti į banko padalinį ir tapti „Citadele“ interneto banko vartotoju.

Ar galima gauti „Citadele“ interneto banko prieigą ir tiems kortelių turėtojams, kurie nėra banko klientai / neturi sąskaitos?

Jei esate tik papildomos kortelės arba verslo kortelės vartotojas ir neturite sąskaitos banke, banko klientas – pagrindinės kortelės turėtojas arba įmonė, išdavusi jums verslo kortelę - gali jus įregistruoti kaip „Citadele“ interneto banko vartotoją su ribotomis teisėmis.

Aš esu „Citadele“ banko išduotos VISA / ​​​​​​​Mastercard / American Express kortelės turėtojas ir „Citadele“ interneto banko vartotojas, bet nesu sąskaitos savininkas.

Šiuo atveju jūs galėsite mokėti internetu, nes bankas suteikia galimybę prisijungti prie „Citadele“ interneto banko mokėjimui internetu patvirtinti, jei kortelės turėtojas ir prisijungimo prie interneto banko vartotojas yra tas pats asmuo.

Ką daryti, jei kilo problemų?

Užsakytos prekės negautos arba gauta neteisinga sąskaita - susisiekite su interneto parduotuve: skambinkite, rašykite el. paštu ir paaiškinkite kilusią problemą. Būtinai išsaugokite ir atsispausdinkite visą susirašinėjimą.

Pagal mūsų patirtį, visos problemos sprendžiamos tiesiogiai tarp pirkėjo ir pardavėjo. Bet jei jums kilo klausimų dėl kortele atliktų operacijų, susisiekite su mumis tel. 19091.

Turite klausimų?

Skambinkite 19091 arba rašykite info@citadele.lt