Naujas interneto bankas

1. Kaip prisijungti prie naujo interneto banko? Ar mano prisijungimo duomenys keitėsi?

  • Jūsų prisijungimo duomenys išlieka tie patys.
  • Jungiantis su kodų kortele ar generatoriumi, būsite paprašyti įvesti Naudotojo vardą ir slaptažodį. Video instrukcija, kaip prisijungti su kodų kortele.
  • Jungiantis su mobiliuoju parašu, Naudotojo vardą reikia vesti atskirame laukelyje, skirtame prisijungimui tik su m. parašu. Slaptažodžio vesti nebereikia. Video instrukcija, kaip prisijungti su m. parašu.
  • Būkite atidūs vesdami Naudotojo vardą, nes nuo šiol sistema mažąsias ir didžiąsias raides traktuoja kaip skirtingus simbolius.

Tinkamas pavyzdys vedant Naudotojo vardą: PBXXXXXXX
Netinkami pavyzdžiai vedant Naudotojo vardą: pbXXXXXXX, PbXXXXXXX

  • Užsiblokavus prisijungimą eiti į banko skyrių taip pat nebereikia, jį atsistatyti galite neišėję iš namų.
  • Jei nepavyksta prisijungti ar kyla klausimų, susisiekite su mumis telefonu 19091 (ar +370 5 221 9091, skambinant iš užsienio), rašykite info@citadele.lt arba užsuk į artimiausią banko skyrių

2. Kur rasti mano sukurtus mokėjimų ruošinius?
Gavėjų ir mokėjimų ruošinius, išskyrus įmokų ir mokesčių, rasite skiltyje „Mano ruošiniai“. Nuo šiol patogiai apmokėti sąskaitas už komunalines ar kitas paslaugas siūlome naudojantis specializuota savitarnos svetaine vienasaskaita.lt arba e. sąskaitos paslauga. Naujus mokėjimų ruošinius galite lengvai susikurti tiek interneto banke, tiek mobiliojoje programėlėje. O atliekant naujus mokėjimus jums nebereikia galvoti, kurią mokėjimo formą pasirinkti, visiems mokėjimas – viena forma.

3. Kur naujame interneto banke rasti išsaugotus gavėjus?
Gavėjus rasite išsaugotus kaip mokėjimų ruošinius. Jūsų išsaugoti gavėjai patalpinti skiltyje – „Mano ruošiniai“.

4. Ar galima suformuoti išrašus už praeitį?
Interneto banke galite susiformuoti 2 metų senumo išrašus. Prireikus senesnių išrašų, juos visada galėsite užsisakyti ir atsiimti atvykę į banko skyrių.

5. Ar yra galimybė išsaugoti išrašą XML formatu?
Taip. Be to, naujame interneto banke išrašų formavimas patogesnis. Pasirinkę „Sąskaitos ir kortelės“, „Operacijų paieška“, išrašą galite formuoti pagal mokėjimo tipą, gavėją, įeinančius, išeinančius mokėjimus, sumą, datą bei pasirinkti norimą išrašo formatą – XML, XLS ar PDF.

6. Ar naujame interneto banke yra IB Litas-ESIS konverteris į ISO20022 standarto failą?
Naujame interneto banke IB Litas-ESIS konverterio į ISO20022 standarto failą nėra.

7. Turiu įmonę. Ar galiu, kaip ir seniau persijunginėti tarp skirtingų vartotojų?
Taip, galite.

8. Esu savo darbuotojams nustatęs tam tikrus interneto banko naudojimosi apribojimus, ar jie išliko?
Nustatytos teisės liko tos pačios.

9. Kokius produktus ir paslaugas galiu užsisakyti naujame interneto banke?
Naujų produktų užsakymas interneto banke yra patogesnis ir greitesnis. Galite atsidaryti naują sąskaitą, padėti indėlį ar pasiskolinti.

10. Kur turėčiau kreiptis, jei turiu klausimų?
Siūlome peržiūrėti populiariausių funkcijų video instrukcijas, kurios padės lengviau atlikti jums įprastus veiksmus interneto banke. Jeigu kyla klausimų ar tiesiog norite pasikonsultuoti, paskambinkite mums tel. 19091 ar susisiekite su savo vadybininku arba užsukite į pasirinktą mūsų skyrių.

Turite klausimų?

Skambinkite 19091 arba rašykite info@citadele.lt