Mobilioji programėlė

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?
„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?
Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Ką reikia daryti, noring atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?
Būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 4.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 9.0. versijos).

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?
„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?
Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?
„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Ar „Citadele“ mobilioji programėlė mokama?
Ne, „Citadele“ mobilioji programėlė nemokama.

Ar naudojantis „Citadele“ mobiliąja programėle būtina prisijungti prie interneto?
Norint atsisiųsti programėlę ir naudotis jo siūlomomis funkcijomis būtina prisijungti prie interneto.

Kokiais autorizavimo įrenginiais galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?
„Citadele“ mobiliąja programėle prie savo sąskaitų galima prisijungti su bet kuria turima autorizavimo priemone - mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi. Vienos sesijos metu mobiliąją programėlę galima naudoti tik su vienos rūšies autorizavimo priemone.

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kelių paskyros vartotojų ir klientų?
Tai, galima. Vienas vartotojas gali persijungti klientus (taip, kaip šiuo metu daroma internetiniame banke).

Kaip mobilioje programėlėje perjungiamos klientų paskyros?
Naudojantiems operacinę sistemą „Android“ ši funkcija įjungiama paspaudus hamburgerio piktogramą (trys juostelės) viršutinėje kairiojoje ekrano dalyje. Toliau pasirodžiusiame ekrane galima pasirinkti kitą klientą.
Naudojantiems operacinę sistemą „iOS“ funkcija įjungiama paspaudus profilio mygtuką viršutinėje kairiojoje ekrano dalyje.

Ar galima atlikti mokėjimus naudojant „Citadele“ mobiliąją programėlę?
Taip, „Citadele“ mobilioji programėlė leidžia atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ir į kitų savininkų sąskaitas, taip pat ir esančias kituose bankuose. Galima sukurti visiškai naują mokėjimą (eurais) arba atlikti mokėjimą pasinaudojus banko paruoštais ar savo sukurtais mokėjimo ruošiniais.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?
Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Ar „Citadele“ mobilioje programėlėje galima surasti visus banko mokėjimų ruošinius?
Šiuo metu mobilioje programėlėje galima surasti tik populiariausius banko mokėjimų ruošinius ir vartotojo interneto banke sukurtus mokėjimų ruošinius. Juos lengvai rasite naudodamiesi paieškos funkcija.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?
Ne, negalima.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?
Sąskaitos likučio peržiūra – viena dažniausiai naudojamų bankų mobiliųjų programėlių funkcijų. Norint pamatyti sąskaitos likutį, būtina prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės.

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?
Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų apribojimų?
Mokėjimų limitai priklauso nuo turimos identifikavimo priemonės ir yra tokie patys kaip ir vykdant mokėjimus interneto banke.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?
Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Ar saugu naudotis „Citadele“ banko mobiliąja programėle?

  • Intuityvi ir patogi mobili programėlė naudoja saugų ryšį su banku - duomenų ryšys iš telefono į banko serverį yra užkoduotas moderniais griežtais kriptografiniais algoritmais, taip pat naudojamas dviejų faktorių autentifikavimas.
  • Nesėkmingai įvedus prisijungimo duomenis penkis kartus iš eilės, jūsų paskyra bus užblokuota.
  • Jeigu pamiršote atsijungti iš programėlės mes užtikriname, kad po kelių minučių programėlė automatiškai atsijungs nuo jūsų paskyros. Jeigu norėsite prisijungti dar kartą jums reikės pakartotinai suvesti prisijungimo duomenis.
  • Neatskleisk mobilios programėlės ir interneto banko prisijungimo duomenų kitiems asmenims.
  • Jeigu pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje ar įtariate, kad Jūsų mobili programėlė tapo prieinama pašaliniams asmenims, skambinkite mums 24/7 tel. 19091 (skambinant iš užsienio +370 5 221 9091).

Turite klausimų?

Skambinkite 19091 arba rašykite info@citadele.lt