Interneto bankas

Kaip tapti „Citadele“ interneto banko vartotoju?
Tapkite interneto banko vartotoju internetu.
Elektroninėje paraiškoje užpildykite reikiamus duomenis, patvirtinkite ją elektroniniu parašu ir jūsų pasirinktos banko paslaugos jums bus suteiktos neatvykstant į banko padalinį.
Pateikti e. paraišką mums galite ir nepatvirtindami elektroniniu parašu. Tokiu atveju, gavę užpildytą paraišką, mes susisieksime su jumis ir aptarsime tolimesnę paslaugos suteikimo eigą.
Tapti „Citadele“ interneto banko vartotoju taip pat galite banko skyriuje.

Ar gali „Citadele“ interneto banku naudotis keli vartotojai?
Taip, jūs galite užregistruoti keletą interneto banko vartotojų (sutuoktinį, gyvenimo draugą ir pan.) ir suteikti jiems skirtingus įgaliojimus. Kiekvienam vartotojui bus suteiktos skirtingos tapatybės nustatymo priemonės (identifikavimo kodas, kodų kortelė arba slaptažodžių generatorius). Sudarydami paslaugų teikimo sutartį, jūs nurodysite, kokias teises pageidaujate suteikti kiekvienam vartotojui.

Ar „Citadele“ interneto banko sistema yra saugi?
Jūsų ir „Citadele“ interneto banko perduodami duomenys yra saugūs. Tai užtikrina pažangi ir pripažinta SSL technologija. Kanalo apsaugai naudojamas 256 bitų SSL protokolas. SSL – tai rinkos standartu tapusi technologija, garantuojanti saugų duomenų perdavimą internetu.
Vartotojai identifikuojami trimis pakopomis: vartotojo prisijungimo vardu, registracijos slaptažodžiu ir slaptažodžiu iš kodų kortelės arba generatoriaus.

Kaip prisijungti prie „Citadele“ interneto banko?
Į adreso laukelį įveskite https://www.ibank.lt arba junkitės per www.citadele.lt ir spauskite nuorodą „Prisijunkite“.
Atverstame lange įveskite savo identifikavimo kodą ir pirminį prisijungimo slaptažodį (jeigu jungiatės pirmą kartą) ir paspauskite „Prisijungti“;
Antrajame registracijos lange surinkite nurodyto numerio kodą iš slaptažodžių kortelės (TAN) arba slaptažodžių generatoriaus atsakymą, jei naudojatės elektroniniu parašu, gautą slaptažodį ir paspauskite „Įvesti“;
Jeigu jungiatės pirmą kartą, būsite paprašytas pasikeisti slaptažodį.

Kaip pakeisti slaptažodį?
Jei prie „Citadele“ interneto banko jungiatės pirmą kartą, sistema automatiškai paprašys pakeisti slaptažodį:

  1. pirmiausia įveskite pirminį slaptažodį;
  2. įveskite naują, savo sugalvotą slaptažodį;
  3. pakartokite sugalvotą naują slaptažodį;
  4. paspauskite „Keisti“ pakeitimus ir jūsų slaptažodis bus pakeistas.

Nepamirškite naujojo slaptažodžio! Jungiantis vėliau, reikės įvesti būtent jį. Dėl jūsų saugumo kas 90 kalendorinių dienų būsite prašomas vėl keisti slaptažodį. Jeigu norite pasikeisti slaptažodį, pasirinkite meniu punktą „Nustatymai“ ir „Prisijungimo slaptažodžio keitimas“.

Ką daryti pamiršus savo sugalvotą slaptažodį?
Pamiršus slaptažodį, pirminį registracijos slaptažodį atstatyti galite šiais būdais:

  • paskambinę telefonu 19091;
  • pateikę prašymą, patvirtintą elektroniniu parašu;
  • atvykę į artimiausią banko skyrių. Banko darbuotojas, patikrinęs jūsų tapatybę, atkurs pirminį slaptažodį ir galėsite registruotis iš naujo.

Kas yra pirminis prisijungimo slaptažodis?
Tai banko suteiktas slaptažodis, kurį būsite paprašytas suvesti pirmą kartą jungiantis prie internetinės bankininkystės. Po prisijungimo sistema automatiškai paprašys jūsų pirminį slaptažodį pakeisti nauju savo sugalvotu.

Ką daryti pamiršus slaptažodžių generatoriaus apsaugos slaptažodį (PIN)?
Atvykite į artimiausią banko skyrių. Banko darbuotojas, patikrinęs jūsų tapatybę, išduos jums naują slaptažodžių generatorių.

Kodėl blokuojamas prisijungimas?
Galimos priežastys:

  • Klaidingai įvestas „Slaptažodis“ ar „Vartotojo“ vardas;
  • Klaidingai įvestas generatoriaus pateiktas kodas;
  • Klaidingai įvestas TAN kodas;
  • Klaidingai įvestas į mobilųjį telefoną atsiųstas patvirtinimo kodas.

Atblokuoti prisijungimą galite paskambinę tel. 19091 (jei iš užsienio +370 5 221 9091) I - IV 8-19 val., V 8-18 val. ar atvykę į banko skyrių.

Ką daryti užsiblokavus interneto bankui?
Jei 3 kartus iš eilės įvedate neteisingą slaptažodį, sistema automatiškai blokuojama. Paslaugų teikimą internetu galite atnaujinti šiais būdais:

  • paskambinę telefonu 19091;
  • pateikę prašymą, patvirtintą elektroniniu parašu;
  • atvykę į bet kurį banko skyrių. Banko darbuotojas, patikrinęs jūsų tapatybę, atblokuos paslaugą.

Ar visas savo sąskaitas galima tvarkyti „Citadele“ interneto banke?
Interneto banke galite tvarkyti visas sąskaitas, kurios nurodytos paslaugų teikimo sutartyje. Sutartį papildyti galite bet kuriame banko skyriuje.

Kaip įsitikinti, kad operacija įvykdyta?
„Citadele“ interneto banke pasirinkite meniu punktą „Operacijos ir sutartys“ -> „Operacijų sąrašai“ ->„Įvykdyta“ ir spauskite „Parodyti“. Ekrane bus parodyta 10 paskutinių įvykdytų operacijų. Norėdami peržiūrėti operacijos duomenis, paspauskite ant operacijos numerio.

Kaip sudaryti indėlio sutartį „Citadele“ interneto banke?
„Citadele“ interneto banke galite sudaryti ir nutraukti terminuotųjų indėlių sutartis:

  • pasirinkite meniu punktą „Taupymas“ ->„Terminuotas indėlis“,
  • pasirinkite indėlio, kurį norite sudaryti, tipą ir spauskite „Nauja sutartis“,
  • pasirinkite sąskaitą, iš kurios bus sudaromas indėlis, ir spauskite „Tęsti“;
  • nurodykite sumą, terminą, palūkanų mokėjimo periodiškumą, automatinio pratęsimo sąlygą ir spauskite „Parodyti“;
  • suvestą indėlio sutartį pasirašykite paspaudę „Įvesti ir pasirašyti“.

Kaip „Citadele“ interneto banke registruotis VMI e. deklaravimo sistemoje?
Prisijungę prie sistemos, pasirinkite „E-paslaugos“->„Elektroninio deklaravimo sistema“.

Ką daryti pametus kodų kortelę arba slaptažodžių generatorių?
Jei pametėte kodų kortelę arba slaptažodžių generatorių, nedelsdami skambinkite telefonu 19091 arba +370 5 221 9091, skambinant iš užsienio, ir blokuokite prisijungimą prie „Citadele“ interneto banko. Atvykus į artimiausią banko skyrių, jums bus išduota nauja kodų kortelė (TAN) arba slaptažodžių generatorius ir atnaujintas prisijungimas prie „Citadele“ interneto banko.

Ką daryti su neveikiančiu slaptažodžių generatoriumi?
„Citadele“ bankas, būdamas socialiai atsakingas ir siekdamas mažinti aplinkos taršą, priima / surenka nebenaudojamus elektroninius slaptažodžių generatorius ir perduoda įrenginius perdirbimui. Neveikiančius slaptažodžių generatorius galite pristatyti į bet kurį klientų aptarnavimo skyrių.

Kokie operacijų limitai „Citadele“ interneto banke?
„Citadele“ interneto banke atliekamų operacijų limitai priklauso nuo saugumo priemonės, kuria naudojatės. Operacijų limitus rasite aprašytus čia.  Dienos operacijų limitus galite keisti, pateikę prašymą interneto banke arba banko skyriuje.

Ar visas savo sąskaitas galima tvarkyti „Citadele“ interneto banke?
Interneto banke galite tvarkyti visas sąskaitas, kurios nurodytos paslaugų teikimo sutartyje. Sutartį papildyti galite bet kuriame banko padalinyje.

Ką daryti, jei prireiktų pagalbos?

Norėdami išvengti neteisėtos kitų asmenų prieigos prie „Citadele“ interneto banko, kitiems asmenims neatskleiskite savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio bei nesiųskite savo duomenų el. paštu.
Jei sulauktumėte laiškų ar skambučių iš asmenų, pageidaujančių gauti jūsų slaptažodžius, atminkite – banko darbuotojai niekada neprašys jūsų atskleisti slaptažodžių. Jeigu ši informacija būtų atskleista, prarastumėte slaptažodžių kortelę arba slaptažodžių generatorių, nedelsiant susisiekite su mumis telefonu 19091.

Turite klausimų?

Skambinkite 19091 arba rašykite info@citadele.lt