/ Kontaktai / Jūsų nuomonė – mums dovana!

Jūsų nuomonė – mums dovana!

Pasidalinkite savo įvertinimu ir padėkite mums augti. Laukiame Jūsų teigiamų ar neigiamų atsiliepimų, kurie suteiks galimybę užtikrinti kokybišką visų klientų aptarnavimą.

Vardas*
Jūsų el. paštas*
Jūsų telefonas
Jūsų žinutė*
Ar Jūs esate AB „Citadele“ banko klientas?*  Taip
 Ne
Name, surname
 

 


* Privalomi laukai.

„Citadele“ banko klientai, manantys, kad buvo pažeistos jų teisės ar teisėti interesai, turi teisę kreiptis į banką ir pateikti pretenziją raštu.

Pretenzijos pateikiamos šiais būdais:

Per kiek laiko išnagrinėjama pretenzija?

Kliento pretenzija išnagrinėjama ir atsakymas pateikiamas kaip galima greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai pretenzijos nagrinėjimui būtinas ilgesnis laikotarpis. Jeigu pretenzija negali būti išnagrinėta per 14 kalendorinių dienų laikotarpį, bankas praneša apie tai klientui, nurodydamas vėlavimo priežastį ir terminą, iki kada pretenzija bus išnagrinėta ir klientui pateiktas atsakymas.

Kas turi būti nurodyta pretenzijoje?

  • Vardas, pavardė / įmonės pavadinimas
  • Gimimo data ar asmens kodas / įmonės kodas
  • Deklaruotos gyvenamosios vietos / registruotos buveinės adresas
  • Pretenzijos pateikimo data
  • Pretenzijos esmė (trumpas turinys)
  • Banko paslaugos ar produkto rūšis, dėl kurio teikiama pretenzija
  • Kliento reikalavimai
  • Kokiu būdu pageidaujama gauti atsakymą į pretenziją.

Jei kliento netenkina banko pateiktas atsakymas ar dėl kitų priežasčių klientas pageidauja, kad pretenzija būtų nagrinėjama trečiosios šalies, jis turi teisę per vienerius metus nuo kreipimosi į banką kreiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo.

Lietuvos bankas nagrinėja vartotojų ir draudimo, finansinių paslaugų ir papildomų investicinių paslaugų teikėjų ginčus, kylančius iš finansinių ir papildomų investicinių paslaugų teikimo. Lietuvos banko kontaktai: Totorių g. 4, 01121, Vilnius, www.lb.lt.